Webshops, bakken.

Hallo dames!

Naast alle gezonde topics die ik hier zie wil ik toch een klein beetje afwijken. Ik vroeg mij af of er hier ook meiden zijn die graag taarten bakken.
En dan met name; waar haal jij je gerij, kleurstoffen, fondant etc? In de winkels vind ik het aanbod vaak wat weinig. Dus een goede/betrouwbare webshop zou misschien beter zijn.

Wie heeft een goede tip? :upside_down_face:

Cupcakes bak ik geregeld! Wij kopen altijd op: https://www.deleukstetaartenshop.nl daar hebben ze super veel keuze! En leveren snel. Bij de makro kun je trouwens ook heel veel kopen, maar dan heb je wel zo’n pasje nodig.

Bedankt voor je tip! ik had nog nooit van die site gehoord. :slightly_smiling_face:
Makro kan helaas niet want ik heb geen pasje haha.

Bij mij in Hoorn zit een taartenwinkel.
ze hebben een webshop, misschien iets voorjou?

www.maakjetaart.nl

Ik ben via Facebook lid van de SweetyCakeClub! Geweldige groep, ze helpen je met alle vragen en altijd heel enthousiast! (3000leden) Ze geeft vele life Q&A’s(vraag en antwoord) via Facebook maar ook test ze nieuwe spulletjes zodat je van te voren kan zien wat je koopt, en geeft ze kleine workshops via FBlife! Echt een aanrader dus, veel tips, inspiratie en op de hoogte van alle nieuwe producten in het bakkersvak!
Ze heeft een winkel in Hengelo maar ook een goede webshop: www.sweetycakeshop.nl - Ze leveren altijd netjes optijd en zijn erg betrouwbaar!

Liefs, J.