Webshop

Hoii,

Vanaf mn achste ofzo wil ik altijd al een webshopje hebben. Nu ben ik denk ik oud genoeg om die droom ook waar te maken. Probleem is, ik weet niet wat ik moet verkopen… :cold_sweat:
Iemand ideetjes?

Iets wat je zelf ook leuk vindt en waar je verstand van hebt. Ga dus niet bijv. schildersverf verkopen als je net het verschil tussen acryl en olie weet.

Iets waar jouw interesses liggen. Een webshop neem je niet zomaar even voor de ‘lol’, puur omdat je een webshop wil.

Hmmmmm…
Je kan met kleine dingetjes beginnen zoals: sleutelhangers maken (voor mobiel, sleutels) sieraden maken, of je verkoopt t-shirts met een printje erop ofzo?:face_with_raised_eyebrow:??
Zoiets?

Wil je zelf producten maken, of wil je ze inkopen en doorverkopen? En als het om dat laatste gaat, weet je al waar je ze vandaan gaat halen?
Een webshop openen is wel een wat groter ding dan alleen maar “omdat je er zin in hebt”, dus doe wel goed research.

Dit, en verwacht ook niet dat je enorm veel gaat verdienen eraan, zeker niet in het begin. Het moet echt heel goed lopen, wil je er iets aan verdienen. Dus probeer iets vinden wat jij heel leuk vind om te doen, want het zal waarschijnlijk toch wel bij een hobby blijven.