Webshop openen?

Waarom is iedereen tegenwoordig nou zo verdomd kortzichtig. Ik heb een groot aantal kleren uit Japan etc en het is allemaal hartstikke goede kwaliteit. Dus schijnbaar ben jij altijd de pineut ofzo en krijg je net het slechte spul of je bent gewoon heel goed in de slachtoffer rol spelen. Alsjeblieft zeg, doe niet zo achterlijk. Alsof in Nederland alle kleding even goed is altijd. In een collectie zitten altijd goede en minder goede producten, overal heb je dat. En ja, dat is rottig maar niet alles is perfect en daar moet je dan ook maar mee leven. Zeik niet zo.

Ontopic;

Ik denk niet dat het iets gaat worden heel eerlijk gezegd. Je wilt er logisch ook winst op maken, en je moet het ook nog importeren. Nou, verzendkosten van whole-sale site’s zijn rond de 40 a 50 euro, krijg je er nog invoerrechten en boven de 150¤ 19% BTW bij. Douane flikt ook nog wel eens het een en ander en DHL moet je helemaal niet hebben. Al met al ben je zelf waarschijnlijk meer kwijt dan wat je er klaarblijkelijk mee wil verdienen.

Hoezo kortzichtig? Het is gewoon net als marktkleding. Is ook goedkoop en frutstof.
En overigens is ‘hardstikke goede kwaliteit’ meer een mening dan een feit (net als mijn ‘kutkwaliteit’-opmerking.