Webshop miss bubbles

Ik heb op 12/05 bij de webshop miss-bubbles.nl een bestelling geplaatst. De dag nadien heb ik deze betaald. Ik kreeg toen een mail van hun dat ze op dit moment normaal niet verzenden naar België maar dat het voor mij in orde was. Ze zouden me een mail sturen wanneer ze het geld hebben + wanneer mijn pakket verzondern word. Ik heb echter niks meer van hun gehoord. Ik heb de afgelopen dagen al 2x gemailt en vandaag 2x gebelt. Geen reactie. Ik zou dus willen vragen of iemand hier daar al besteld heeft en of dat dan wel goed is gegaan?

Is het wel een bekende webshop zegmaar? Dat het bekend is dat hij goed verzend etc?

Ik heb er niet echt review over gezocht, maar ik had bij een paar beautybloggers gezien dat ze een pakket kregen en de webshop ook aanbevolen

Ik zou het hier eens vragen:
http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-grote-is-deze-site-betrouwbaar-topic-146014.675.html

Heb zelf geen ervaring met deze specifieke webshop, maar als ze je mails en telefoontjes negeren is het wel een beetje vreemd…

Ik heb ondertussen hun facebook pagina gevonden. Hier staat op dat ze momenteel privéproblemen hebben maar vanaf volgende maandag gaan ze door met bestellingen etc. Normaal zal het dus wel in orde komen. Toch bedankt om te reageren :slightly_smiling_face:

Je mag het van mij inderdaad in het bovenstaande linkje vragen!