Webshop met ebay?

hi, ik zat erover te denken om een webshop te starten(heb ik wel ervaring mee, don’t worry haha) maar dan met behulp van ebay, zeg maar dat ik daar dingen inkoop en vervolgens in mijn webshop voor iets meer verkoop? of ergens gewoon online groothandels enzo. zou dit werken, of stappen julllie dan zelf liever voor iets goedkoper naar ebay?(waar je wel langer moet wachten.)

Hangt ervan af hoeveel dat ‘meer’ is, voor 2 euro meer ofzo zou ik wel in een Nederlandse webshop bestellen

Maar er komen dan wel verzendskosten bij terwijl je bij Chinese verkopers vaak gratis verzending hebt.

Ik koop eigenlijk nooit via zulk soort webshops maar altijd via eBay of een soortgelijke :’) vind het best wel onzin om vaak zelfs 3x zoveel geld te betalen als ik precies hetzelfde zoveel goedkoper kan vinden en van dezelfde kwaliteit (die niet altijd even hoog is bij eBay spul). Ik ben een beetje een cheapskate maar wel met een goed potje geduld dus ik vind het lange wachten bij eBay geen probleem :stuck_out_tongue:

Ik zou ook een webshop willen opstarten met spullen van ebay… Ooit… :'D. Maar in mijn eentje lijkt het me sowieso best lastig…

Had ik dus ook in gedachten. Ik vind hetzelfde idee als de TS ook leuk om te doen! Maar inderdaad tegenwoordig vind je ALLES op ebay! Dus ben daarom ook van dat idee afgestapt. Want ikzelf zoek ook vanalles op ebay!

Dat kan niet omdat je gekochte spullen via ebay niet aan kunt geven bij de belastingdienst.

Precies dat!

dit haha.

en ot, Ik zou het wel kopen, als je met iDeal kan betalen ofzo. want ik mag geen paypal en dat is soms best wel stom haha