Ik ben op zoek naar leuke webshops, ben op zoek naar een korte gala jurk die NIET zwart, wit of rood is. Niet standaard dus. Heb al leuke gevonden bij asos, topshop enzo… weten jullie nog webshops??
Op gala-jurken-sites vind ik alleen maar jurken die voor mij too much zijn.
Oh, dit topic ga ik even in de gaten houden.
Trouwens, je zoekt een coctail jurkje, geen gala jurk, gala jurken zijn (officieel) altijd lang.
aah weet ik dat ook weer
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=Anonymous link=topic=147241.msg4896001#msg4896001 date=1267191759]~[quote]
Oh, dit topic ga ik even in de gaten houden.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik ook!
Ken niet echt een webshop, maar in Apeldoorn zit wel een ontzettend gave & best grote gala (en cocktail) jurken winkel. Alle prijsklasses!
ben nu op school en kan ff geen foto’s plaatsen… dat wil deze pc niet.
Maar als ik thuis ben zal ik wel ff wat foto’s van potentiele jurkjes voor mn gala laten zien… van asos en topshop…
Maar ik wil MEER hah
woon in limburg dus das niet zo handig (voor mij althans)
das wel een tering end joa. (a)
sustilo =)
dat zijn ze… dus zoiets wil ik… als het maar apart is en niet standaard.
zijn wel is leuke jurkjes,en niet echt duur…
alleen die modelen zijn wat Te overdreven sexy…
idd best TE sexy
homeware is een leuke en die jurkjes kan je van england bestelen maar ook kopen in V&D echt zoo mooi ik kijk of ik wat jurkjes vind. trouwens
jou fotos kan ik niet zien
Dit ga ik even in de gaten houden, misschien vind ik nog wat voor volgend jaar
Bij de H&M hebben ze ook weleens leuke jurkjes, niet super leuk maar wel aardig, voor als je een goedkope jurk zoekt die niet van hele goede kwaliteit hoeft te zijn.
Sow dat zijn nog is tieten.
Haha, die zijn echt heel erg bewerkt. :3
Ze zijn ‘opgehoogd’ waardoor ze groter lijken.
www.gowild.be
@ hierboven…
je hebt een eigen topic spam die maar vol
Miss Selfridge of River Island?
forever21.com? daar heb je altijd leuke
ook fashionchick.nl, klinkt illegaal maar is een leuke site!