Webshop begonnen-- Tips??!!

Hee allemaal,
ik ben pas een webshop begonnen met sieraden omdat ik het gewoon leuk vindt om te doen :grinning: dit is hem : www.sieraadjes.tk, maar hebben jullie tips ofzo hoe hij leuker kan en mooier en professioneler enzo?
En wat vinden jullie leuke sieraden die ik dan ev. nog in mijn webshop kan verkopen??
alvast bedankt,
Xxxx

Volgens mij mag je hier geen reclame maken, dus ik zou de link uit je bericht halen! Misschien kan je er een screenshot van maken en dat hier neerzetten, zodat we het toch kunnen zien?

Maar goed, tips:
Je hoeft niet constant overal een uitroepteken achter te zetten, komt niet zo professioneel over. En zorg er ook voor dat onnodige spaties (bijvoorbeeld bovenaan tussen ‘lekker’ en ‘rond’) weg zijn. Kan overigens ook aan mij liggen dat ik me aan dit soort dingen stoor. :stuck_out_tongue:
En verder misschien íets minder felle kleuren door elkaar heen? Maakt het wat druk vind ik.

Maar je hebt leuke dingetjes hoor! :]

Een officiële domeinnaam nemen (in plaats van .tk). Ik zou misschien ook even in het “wie kan een header voor mijn website maken” vragen om een nieuwe header met iets minder vloekende kleuren. Het is nu allemaal wel héél erg roze trouwens.
Ik zou ook zorgen voor een ‘testimonials’ plekje op je website waar je positieve reacties van je klanten neer kunt zetten zodat mensen weten wat je waard bent.

Oke dank jullie wel :slightly_smiling_face: