Hoi,
Ik heb pas een nieuwe hobby, haha namelijk zeep, lipbalsem en bodybutters en zo zelf maken. En dan maken met natuurlijke ingrediënten (denk aan natuurlijke, plantaardige oliën etc). Eigenlijk zoiets als Lush verkoopt!
En het leek me dan ook heel leuk om een eigen webshopje te beginnen waarin ik die spulletjes verkoop. Want onze badkamer komt anders ook vol met allerlei goedjes te staan. XD Maar dan wou ik wel iets speciaals aan mijn producten, dus dat je bijvoorbeeld zeep op bestelling kon laten maken. Dat je bijvoorbeeld intypt dat je de naam ‘Jan’ erin wilt laten zetten en dat ik die dan maak en aan mensen verkoop. Of lipbalsems in een leuke verpakking, bijvoorbeeld zoiets:
http://www.totally-funky.co.uk/Images/Products/Fullsize/2156.jpg
Maar ik weet niet of dit wel een goed idee word, of dat ik er allemaal verlies mee maak door alle inkopen te doen en zo. Het lijkt me namelijk een geweldige hobby en een eigen webshop lijkt me superleuk! Maar denken jullie dat het wat word? En hebben jullie dan nog eventueel tips, wat jij belangrijk vind aan een goede webshop? Of wat ik wel/niet moet doen/weten?
Dankjewel haha!