'webpagina niet beschikbaar'

Ik ben waarschijnlijk één van de weinige met het probleem. Maar elke keer als ik op internet wil op mijn telefoon, komt dit er te staan. Hier op ik girlscene ingetypt, maar het is ook zo bij google, youtube en al dat soort sites. Gewoon alle sites. Het is echt hinderlijk, aangezien ik nog weleens wat op wil zoeken op internet, of gewoon op internet wil op mijn mobiel, maar dan komt die melding er weer te staan en moet ik het wel opgeven.

Ik heb trouwens al alle cookies verwijders, browsergegevens, geschiedenis, favorieten, downloads en ik heb mijn buffer leeggemaakt. Ik heb gewoon alles verwijderd wat ik maar kon vinden maar het helpt alsnog niks.

Misschien is dit een herkenbaar probleem voor anderen? Als je een oplossing weet, hoor ik het graag want ik zou wel weer willen internetten op mijn mobiel.

Staat je wifi/internet aan? Sorry als je dat al had gezegd, niet goed gelezen dan.

Jep, mijn wifi staat altijd aan

Huh oh raar, dan weet ik het ook niet sorry. Kijk eens naar je adapter/modem/router?

Ja, het is heel raar haha. Maar ik heb het ook gewoon bij andere routers. Op school, bij familie etc. Dat maakt alles nog raarder :’’)

up

M’n vriendin had hier ook last van, zij had 'n Iphone 4…
Na heel lang nadenken had ze 'm naar de telefoonmakelaar gebracht, en duurde wel erg lang, 3/4 weken, toen was die eindelijk klaar. Het bleek dus dat het ‘zendertje’ van haar wifi(radar?) kapot was.
Hoop dat je hier wat aan hebt! (: Succes nog x

^ Ohja, das wel een goed idee ja! Thanks :slightly_smiling_face: