WeBoPhoto

.

O dat zijn die achterlijke foto opdrachten die ze al 80 jaar voeren. Niets speciaals sorry. Heb dat ook allemaal vorig jaar moet doen.

Waarom is het weggehaald? Omdat de eerste kritiek had?

het licht niet aan jou. Vind alleen de school opdrachten niks. Het is laat maar zeggen fotografie wat school van jou verwacht en wat iedereen al tachtig keer gedaan heeft. Ook in de tweede moet je de helft nog een keer doen. De helft word waarschijnlijk nog niet eens goed uitgevoerd. Maar dit is meer kritiek die ik heb op de school dan op jou.

Je kunt beter laten zien waar jij trots op bent dan al je school opdrachten dus pak er een paar uit en laat die zien.

Neenee daarom heb ik het niet weggehaalt!
ze had inderdaad gelijk over de school opdrachten, ik ben bezig met foto’s uitzoeken die ik zelf heb gemaakt (buiten school) om die hier te posten.
Dus de foto’s komen nog haha :slightly_smiling_face:
Ik heb trouwens ook geen spiegelreflex camera, ik heb 1 stap er onder?
Fujifilm finepix f 100 fs.
Het werd mij aangeraden als goed ‘’ beginners’’ cameraatje.
Maar ik vind het een vreselijk ding haha.
De foto’s die ik ermee heb gemaakt vind ik ook niet echt geweldig (i know, 't ligt niet altijd aan de camera maar aan de gene die de foto maakt, maar alsnog ik vind m niet fijn werken)
maar goed ik zal er straks een paar posten.
Ik heb nu de Nikon D300s besteld dus ik zal over een tijdje, als die binnen is gekomen wat meer/betere? foto’s plaatsen :stuck_out_tongue:

Maar, @Little_Elfje, zit/zat jij ook op het glr :stuck_out_tongue:?
Je foto’s zijn geweldig trouwens!

haha ja ik zit nu in het tweede jaar. Ik heb nog steeds niks geleerd op school alles wat ik weet en hoe ik fotografeer heb ik zelf aangeleerd. Het eerst jaar was voor mij helemaal balen maar door onze inzet zie ik al dat het bij jullie een stuk beter is aan de foto’s op je blog. Dus als het goed is leren jullie wel wat haha.

.

@ Little_elfje; hahah ja je bent niet de enigste, de meeste uit mn klas weten de meeste informatie al die ze geeft, en soms zegt iemand iets en dan weet die lerares zelf niet eens wat het is. (wie geeft hier nou les in fotografie?!)
Iedereen zeurt altijd van; ja we komen hier om iets te leren hoor, niet om maar wat raak te klikken.
Laatst moesten we brood fotograferen (heb je vast al gezien op mn blog) en daar kregen we maar 20 minuten de tijd voor!
En we moesten met zn 3en met een rol doen.
en 1 lamp.
Erg handig, sta je allemaal in elkaars licht…
Zit je bij Luuk van Dijk in de klas trouwens? die doet ook fotografie, 2e jaar, ik weet niet of er meerdere klassen van zijn ofzo :stuck_out_tongue:

hahahaha daarbij zit ik in de klas :’)

uhmm ja, maar dat is overal zo dat je met zijn alle op een kluitje staat. Maar goed het zal vast allemaal ooit wel een keer goed komen.

Het is alleen jammer dat ze zoveel doelloze niet zo talentvolle mensen toelaten.