Webmail aan hotmail koppelen?

Hai iedereen,

Voor school hebben we een webmail adres, maar daar kijk ik eigenlijk nooit op omdat ik het gewoon vergeet eigenlijk. Een vriendin van mij heeft haar webmailadres aan haar outlookadres gekoppeld, en nu krijgt ze haar mailtjes dus ook gewoon bij outlook. Ik heb geprobeerd om dit te doen bij mijn hotmail, maar ik krijg deze melding:

Er kan geen verbinding tot stand worden gebracht met de opgegeven POP-mailserver. Ga na of de juiste servernaam en de juiste poort zijn ingevoerd. Deze kunnen het beste bij de andere e-mailprovider worden nagevraagd. Zoek naar de ‘server voor inkomende e-mail’. Deze staat waarschijnlijk onder zoiets als ‘instellingen voor POP-toegang’.

Ik heb werkelijk geen idee wat dit betekent.
Er staat ook iets over een gebruikersnaam voor POP3, maar daar staat vanzelf ingevuld wat er zegmaar voor de @ komt in mijn webmailadres.
En dan staat er ook nog iets waar je de ‘Poort’ moet kiezen, en dan is er de keuze tussen 995 en 110, en dat weet ik ook niet wat dat is :’)

Duss, als iemand er verstand van heeft en mij kan helpen zou ik je zeer dankbaar zijn (:

Kan je het niet aan die vriendin vragen?

Ik heb geen idee sorry, ik dacht sowieso dat je alleen je mail aan een andere mail kon koppelen als het van dezelfde ‘soort’ was (weet niet hoe dat heet, maar bijvoorbeeld hotmail). Maar vraag het aan je vriendin?

Ja, heb ik al gedaan, maar zij werd via msn begeleid door een vriend, dus ze weet er ook niet meer veel van ;p En volgens mij werkt dat ook anders met outlook en hotmail, maar dat weet ik niet zeker?

upppppp

Wil ik ook wel weten!

Niemand? :relieved:

Is jullie webmail van Outlook ofso iets? Die van ons wel en heb hem lekker aan hotmail gekoppeld =3

Ja dat dus, dat heb ik ook.

dan kun je bij opties of instellingen kijken bij outlook en dan het email adres invullen waar je, je school mailtjes heen wil sturen :slightly_smiling_face: !

Nee, het is van Novell WebAccess (?)
En ik kan daar bij opties ook niks vinden…

Ik kan trouwens wel iets vinden waar je iemand kan kiezen die jouw mailtjes ontvangt, maar dat kan dan alleen binnen die webmaildinges van onze school zijn, uit het adressenboek, dus geen hotmail adres.

heeeuj, ik heb ook die webmail ding van school
mn zus vertelde ook een keer dat dat kon, maar ze is niet thuis enz
dus ik weet niet hoe dat moet, sorry!

Oh wacht dat heb ik ook gedaan :astonished: ik zal ff kijken of ik het nog weet !

Gevonden ! oke bij gaat het zo
Webmail openen (haha) duh
Opties > pijltje beneden
Regels voor postvak in
Details
Dan regel aanpassen: op alle berichten en dan doe het volgende: omleiden naar
Als het goed is kan je dan je hotmail account invullen
En dan opslaan

Yesyesyesyesyes, het is volgens mij gelukt (: Je bent geweldig!

het lukt mij niet, ik krijg geen optie voor detail bij regels, alleen vakantie, verwijderen, doorsturen etc.

iemand?