Webmagazine

Ik wil graag een soort van webmagazine maken met :
Fashion
Beauty
Celebs
Crea Bea
Lifestyle
Gadgets
Food

Als je me wilt helpen laat even een berichtje achter of voeg me toe op msn ( ik heb er een speciale msn voor aangemaakt : siteofmoi@live.nl )

Ps. het zou fijn zijn als je een beetje ervaring hebt

niemand ?

Je weet niet waar je aan begint!
Ik ben vorig jaar er mee begonnen en het is nu nog steeds niet af omdat niemand reageert. Als je dit echt graag wil moet je zorgen dat je mensen hebt die zich willen inzetten en ook goed kunnen schrijven!
Maar ik wil je wel helpen hoor.

Uhm… Ik kan wel reclame make voor je magazene note me maar als je intresse hebt.

Zou heel fijn zijn als we eenmaal zijn begonnen !

Als je mee witl helpen voeg me ff toe op msn siteofmoi@live.nl

trouwens heeft iemand hier verstand van hoe je websites in elkaar meot zetten ? ik een heel klein beetje maar niet supergoed

ik heb een crea-daisy site! Dus ik kan je wel crea bea dingen geven? maar dan wil ik wel mijn naam etc erbij! :wink: note maar als je interesse hebt;)

Ik kan je wel helpen met "tips"Dingen zoals hoe je een dagboek moet schrijven ETC

Ik heb al een eigen site, en daar ben ik ook druk mee bezig.
dus ik kan je niet helpen.
up.

toch bedankt

UP

Wil je het magazine ook op een site plaatsen?
Waar wil je dat dan gaan doen?
Anders weet ik wel een paar site’s waar dit kan, vraag het maar!

Het is ons ook gelukt :wink: gewoon enthousiaste mensen zoeken en een goede host, dan komt het allemaal prima in orde :wink:
Ik kan je niet helpen omdat ik dus al bij een magazine zit, maar ik wens je echt heel veel succes, geloof me het is ech super leuk! =D