Webmagazine

Hey meiden!

Misschien weten sommigen dit al, maar ik zat dus eerst bij een ander webmagazine maar daar ben ik uitgestapt vanwege een ruzie, maar omdat ik het leuk vind om te doen heb ik besloten mijn eigen magazine te starten!

Nu denken jullie vast en zeker hetzoveelste topic over een webmagazine dat uit de hand gaat lopen, maar deze keer gaat het anders. De voorbereidingen zijn al bijna klaar en het enigste dat ik nu nog nodig heb zijn redactie leden! Als het je leuk lijkt om mee te doen kun je in dit topic reageren, dan stuur ik je een note hoe het verder gaat, je kunt natuurlijk mij ook noten en je email adress erin zetten, dan stuur ik je de informatie door die we tot nu toe hebben!

WE ZOEKEN NU NOG EENIEMAND!, namelijk;
iemand voor de rubriek celebs!
Er is momenteel nog 1 plekje vrij!

nou, doegg xx

oja, ideeen zijn ook altijd welkom!

jaa leuk!

Genote!

Kan je, voor een nitwit zoals ik xD, misschien eens uitleggen hoe het allemaal in z’n werk gaat, wat de bedoeling is, wat je taken zijn als je in de redactie zit, etc.
Dankje. x)

Jah leuk ik wil wel :grinning:

Nou het is dus de bedoeling, dat we een magazine maken die op een site komt te staan, die site word dan (om te beginnen) om de 2 weken geupdate, en komt er per onderwerp een artikel. dus net als een echt magazine alleen online. Hoe de site eruit komt te zien weten we nog niet helemaal. Maar daar word nog hard aangewerkt op het moment.

En wat er van de redactie-leden word verwacht is gewoon dat ze optijd, dus voor de vastgestelde dead-line, de artikelen inleveren en dat die er dan netjes uitzien en leuk zijn om te lezen. En we houden ook steeds als een nieuwe uitgave is geplaats een “vergadering” om te overleggen wat we in het volgende nummer gaan doen!

Ik hoop dat ik het zo duidelijk heb gemaakt voor je, als je nog vragen hebt hoor ik dat graag!

xx

Ik reageer morgen rond 4uur/half 5 weer op de reacties & notes die ik heb gekregen! Eerder kan helaas niet aangezien ikmoet werken :wink:

Het lijkt me erg leuk om te doen. Ik heb in het verleden ook al zoiets in die aard gedaan, maar dat is een beetje doodgebloedt.
Helaas weet ik niet of ik wel genoeg tijd ga hebben om me er mee bezig te houden… , hoewel het me erg fijn lijkt om te doen. (Dus in feite is het een beetje een nutteloze post, ofzo.)
Over wat wordt er dan allemaal geschreven?

ik heb jee even genote!

lijkt me wel leuk, is er nog een plek vrij?

Ik wil wel meedoen!
Alsje me gewoon even kan informeren enzo?

xxx

Ja er is zeker plek nog plek vrij!
Ik zal je even een notes sturen.

Ik heb je even genote!

VOL!

Mandy ik wil ook meedoen :stuck_out_tongue:
met jou word het vast gezelliger haha!

x

yess,
je kan nog meedoen!
haha

UP