Webmagazine,Wie Wil Helpen?

De titel zegt het al, Wie wil helpen met een webmagazine. Ik heb al geprobeerd op openzine maar dat lukt niet egt…
Het gaat over beauty, lifestyle, celebs en Fashion (ideeeeeen zijn altijd welkom):wink:

ik heb hier al de cover:

http://i43.tinypic.com/29uvjgp.jpg

Zoals je ziet heet het: l’Adore XD

& stukje van inhoud(bovenkant)

http://i40.tinypic.com/oh0120.jpg

Ik hoop egt dat er iemand meedoet,
Alvast bedankt…

Ps. Doe egt mee als je ook egt kan en nie maaar voor 1 week en dan zeggen dat je het te druk hebt of geen zin meer hebt:P

ik wil wel :grinning:

Ik zocht ook mensen voor mijn redactie en toen werd mij topic steeds gesloten dus het mag niet. Je maakt een soort van reclame voor je site

Waar wil je hem dan online gaan zetten dat mensen hem kunnen lezen?

ik wil graag meedoen.
maar ik ben niet helemaal weg van de voorkant.
de basis vind ik géweldig maardie letters zo schuin enzo maakt het kinderachtig voor mijn gevoel.
maargoed mijn mening niet mijn cover :grin:

:drooling_face:

Lijkt me leuk!
Ik wil wel meedoen :slightly_smiling_face:

Idd ik vond het eigenlijk ook niet egt heeel leeuk zo;)
Bedankt voor reactie…

Nee, ik vraag daarvoor dus ook mensen:P
X

Ik wil dat wel doen.
Dan maak ik er een site voor waar je het op kan zetten.
Mail me maar Web-Miss@live.nl

hallooo, ik heb even een kleine tip voor je.
je kan het natuurlijk gewoon negeren als je wilt,
maar L’Adore is geen goed frans…
Adore is een persoonsvorm, en daar kan je geen lidwoord voor zetten zoals L’
Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik dacht ik zeg het maar even. Veel succes met je magazine!

Jahh dat dacht ik dus ook XD
toen heb ik t opgezocht en het betekent :liefhebben.
kijk maar op: http://www.google.nl/language_tools?hl=nl ,en dan l’adore
Togh bedankt:D
X

Egt waar, bedankt bedankt
Ik heb nu een pwweek dus ben nogal druk besig als ik weer kan dan stuur ik je een mail :grinning:

sorry dat ik je de hele tijd hier mee lastig val, maar het is voor mij ook handig als ik het weet voor mn frans:)…
volgens mij klopt het alleen als je er dan Je voor zet, als in Je l’adore, dan wordt l’ lijdend voorwerp, wat staat voor hem/haar, dan wordt het dat je hem of haar liefhebt… bij die link die je me stuurde, stond er ook elke keer Je voor.

Hm ik wil wel helpen, alleen als het serieus is enzo… dus niet idd na 1 week ophouden.

ik wil ook wel mee helpen

Ik wil helpen.
Ik ben…

1. Goed in teksten schrijven, vind ik zelf dan toch. :stuck_out_tongue:
  2. Ik heb een hele tijd aan webdesign gedaan en ik ben dus goed in grafische ontwerpen. Zoals de cover of de layout van een pagina.

Stuur me een pb, als je interesse hebt;

Oh sorry, maar ik heb ook toetsweek en heb ook een eigen magazine.
Ik denk dat ik mijn eigen magazine dan namelijk niet meer af ga krijgen.
Maar bij www.come2me.nl kan je goede site’s maken daar heb ik die van mij ook gemaakt www.greatpopstar.come2me.nl
Als je vragen hebt stel je ze maar, maar sorry ik kan dus niet bij jou magazine helpen.

Oh sorry, maar ik heb ook toetsweek en heb ook een eigen magazine. Ik denk dat ik mijn eigen magazine dan namelijk niet meer af ga krijgen. Maar bij www.come2me.nl kan je goede site's maken daar heb ik die van mij ook gemaakt www.greatpopstar.come2me.nl Als je vragen hebt stel je ze maar, maar sorry ik kan dus niet bij jou magazine helpen.

Owkiee:D

Maakt nie uit:P
Ik weet t ook nie als ik t hoor van iemand anders dan verander ik t wel…
Maar bedankt =D