Webmagazine oprichten

Hoi allemaal!

Ik loop al een tijdje met het idee om zelf ook een webmagazine op te richten. Maar dit kan ik niet alleen. Daarom wilde ik vragen of hier mensen zijn die het ook leuk lijkt om daar aan mee te werken. Samen kunnen we rubrieken verzinnen, een naam en de taken verdelen.

Als het jou leuk lijkt om ook mee te doen, stuur dan een privebericht, maar liever reageer in dit topic!

Groetjes Marieke

hoe zou je dat magazine willen oprichten dan?, hoe ga je het presenteren.
Er zijn namelijke genoeg voorgangers met hetzelfde idee

Ik vind het wel een super leuk idee.
Zeker doen.

Alleen ik kan niet echt goed website’s maken dus zou je niet kunnen helpen.
Maar ik hoop dat je iemand vind.
Sucses. :relieved:

Ik heb een programma gevonden waarmee je het heeel mooi kunt presenteren. dat werkt via een url dus dat kun je op iedere computer openen, en de dingen die je daar mee kunt, dat is echt ongelofelijk!

Het is meer dat ik niet voor iedere uitgave allerlei rubrieken in mijn eentje kan maken, dat valt niet te redden met school en hobby’s.

Lijkt me heel erg leuk !
ik had ook al zo’n ideetje eerlijk gezegd.

Ik hoop dat mijn leeftijd niet in weg staat ?
maar anders zou ik het heel graag willen.

xoxo

Up :grinning:

haha dat deed ik vroeger altijd met een vriendin op kindertent en dan vonden we het heel leuk en gingen we op msn altijd vergaderen.
als ik dat nu weer zie was het eigenlijk best slecht ^^
beschouw dit maar als een up

Okee leuk dat je wilt helpen!
Leeftijd staat zeker niet in de weg, als je leuke artikelen kunt schrijven ben je zeker welkom!

Hopelijk reageren er meer mensen die mee willen doen, dan kunnen we wat rubrieken bedenken die we erin willen!

Upje.^^

oeeh dat zou ik best willen, maar ik ben dus niet goed met sites enzo.
maar ik zou zeker wel willen :grinning:

het idee is wel leuk, heb járen geleden ook een keer zoiets gedaan, maar we kregen haast geen bezoekers… er zijn teveel van dat soort sites tegenwoordig…

Tja dat is waar.
Maar dan blijft het nog wel leuk om zoiets te doen!

Wie hebben er nou serieuze interesse om mee te doen?

lijkt me leuk om te doen :blush:

Lijkt me heeel erg leuk! Ik heb zeker wel serieuze interesse en heb ook al een paar ideeën. Zou je me kunnen noten :slightly_smiling_face:?

X

Okee mensen die dus mee willen doen:

1. Marieke (mariekeee93)
  2. Louboutine
  3. Daanniiqquuee

Als je alvast ideeen hebt mag je dat natuurlijk ook posten!

Leuk leuk leuk!!
count me in!

Ideetjes zal ik wel noten! Anders kan iedereen onze ideetjes jatten! Haha, niet dat ze zó geweldig zijn, maar je weet maar nooit :wink:
ik ga nu slapen en zal er morgen onder saaie lessen verder over nadenken :slightly_smiling_face:!

X

Leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn!
Misschien heeft er ook al iemand een idee voor een naam?

Ja haha doe maar. Zijn saaie lessen goed voor! En alle beetjes helpen dus misschien zitten er wel hele goede tussen!

zoek je nog meer mensen??