Weblog reactie probleempje.

Hee, ik heb zonet op mijn blog een IntenseDebate reactieformulier geinstalleerd, precies zoals het moet. Hij staat ook gewoon op de goede plek, en werkt perfect. Alleen nu zijn ineens alle reacties van blogger zelf weg, is dat normaal? Ik kan de reacties denk ik niet meer terug krijgen… maar ik zou het fijn vinden om te weten of iemand anders dit probleempje ook had met IntenseDebate.

Ja.
Je hebt dat InstenseDebate zeker overal gedaan, i.p.v. vanaf de nieuwe blogposten? Dan wordt het oude reactieformulier namelijk een soort van verwijderd en dan is het logisch dat de reacties weg zijn.
Ook als je nu al reacties bij het IntenseDebate hebt en dat formulier weer vervangt door je oude reactieformulier, gaan de nieuwe reacties ook weer weg, samen met het reactieformulier.

Ik weet niet of je het snapt :’) Maar het is dus normaal.

Oh ja ik snap het redelijk haha. Moet ik het dan zo laten, en dan maar wachten op nieuwe reacties, ik kan ze dus niet meer terug halen? hehe

Of je moet je oude template terug plaatsen bij blogger en hem opnieuw installeren maar dan aanvinken dat je de reacties wil behouden?
Ik weet niet of het werkt, maar je kunt het op zijn minst proberen, als je je reacties graag terug wilt.