webcamsex

Hey heeft een van jullie wel eens webcamsex gehad?
Heeft het ook wel eens negatief uitgepakt, hij chanteert je met het filmpje oid?

Eh, nee.

whahha nee jij?

Nope.

Ik heb niet eens een webcam. :’)

Nee, en ik was ook niet van plan het ooit te gaan doen.

Nope, maar als jy het dus wel hebt gedaan en je bang bent da hy het naar buiten brengt gwn naar de popo gaan.

popo :grinning_face_with_smiling_eyes:

-oeps

hahah heel toevallig hoorde ik vandaag over een meisje dat haar tieten op de cam liet zien aan een jongen hij het gekopeerd had en door de hele school met haar naam erbij heeft geplakt
ze kwam 3 weken niet op school joh:|

.

Ah wat zal dat meisje zich geschaamd hebben zeg!

Nee, maar mn broer en een vriend van hem hebben dat wel gedaan.
Het was bij mij thuis, en die vriend van hem was heel slecht, hij overteugde een meisje dat ze naakt moest, en hij zat er naast met nog een vriendin. Het was heel raar, en toen ik thuis kwam wist ik niet wat ik moest doen. Alleen toen hij wilde printen, heb ik er wat van gezegd.

Ik had zoiezo een rare thuissituatie (alleenstaande moeder, nooit thuis)
Maar dit ging te ver, alle foto’s gingen via de e-mail, en uiteindelijk werden de foto’s geprint en op haar school, en die van andere uitgedeelt.

Mijn broer kreeg een taakstraf vanwege medeplichtigheid, en die vriend van hem ook.
daar heeft hij gelukkig mee gebroken daarna.
als er thuis ook geprint was, was mn moeder wss ook nog eens medeplichtig geweest.

T was naar, maar ik heb er wel van geleerd, en mn broer ook.

en als het uitgaat? niet op vriendschappelijke manier, maar echt een pijnlijke manier met veel ruzies ?

En ik heb dat nooit gedaan en ben het ook niet van plan. Daarvoor heb je face-to-face sex :pensive:

Dan heeft hij genoeg respect voor mij om dat voor zichzelf te houden.
En ja, ik weet dat ik nu klink als een debiel verliefd meisje.
En voor face-to-face seks is helaas niet altijd tijd/ruimte/etc.

never nooit niet,
en dat je je vriend vetrouwd vind ik ook heel relatief,
want wie weet wat hij doet als et uit is/jullie ruzie krijgen.

Nee, en ben het ook absoluut niet van plan.
Alleen al omdat het mij zwaar ongemakkelijk lijkt, net als telefoonsex. Dat zijn van die dingen waar ik mijzelf echt níet aan zie beginnen.

Nee, zo klink je niet hoor :slightly_smiling_face:

inderdaad.