Webcamprobleem

Omg, dit is vast niet de goede plek voor dit onderwerp maar ik zit er mee! Ik heb sinds een paar weken een webcam, en heb hierbij een programma gedownload, genaamd WebcamMax. Alleen als ik nu een foto maak, staat er vet groot in die webcam WebcamMax.nl ofzo. Vet lelijk, en ik vraag me af welke programma’s jullie voor je webcam hebben? Voor foto’s enzo? Ik word lichtelijk gek! :’) Liefs.

ps. geen boze reacties gewenst als dit onderwerp totaal niet thuis hoort op dit forum :’)

Progamma? Bij mij kon je gelijk al foto’s maken zonder iets te downloaden ofzo.

Zit dat niet standaard bij je webcam? Zo’n CD waarbij je dat kan installeren?

manycam dan kan je het uit zetten

Ik heb een Macbook daar staat standaard al programma op dus k zou 't niet weten! ( :

je kan ook naar camroid.com gaan daar kun je onlinefoto;s maken met je webcam en ze dan opslaan op je computer(:

xx

Oke er was zo’n programma waarmee je 'het beeld op je webcam kon bewerken, nu weet ik alleen echt niet meer hoe het heet en dat is vervelend. Daar zat ook een watermark op maar er was daarbij wel een optie dat je het uit kon vinken, dus ik zal even hard voor je nadenken. Misschien dat anderen het voor je weten, het was een programma met best veel opties, je kon ‘tekenen’ op het beeld van je webcam en bijvoorbeeld een pokemon plaatje naast je hoofd toevoegen, ook kon je het licht bewerken in een betere vorm dan dat dat kan met de standaard instellingen van je webcam.

Oja, het was manycam. Misschien dat je die kan downloaden? Oh ik zie net staan dat 't al eerder werd gezegt xD.

ik heb ook webcammax, superirritant, manycam is fijner.

Dankjulliewel! Ik zal gelijk even kijken wat dat inhoudt ! (:

Shit ! Probleeeem. Webcammax was altijd mijn standaard programma, en staat altijd in mijn cam. Maar omdat ik dat programma zo irritant vond, heb ik net dat hele WebcamMax gedoe gedeïnstalleerd. Heb nu een beter programma, Logitech Vid. ofzo, maar als ik op bijvoorbeeld een site ga, en ik doe mijn webcam daar aan, staat hij vast , met nog steeds Webcammax in beeld. Vet raar, wat moet ik nou doen? zodat webcammax niet meer te zien is en mijn webcam op andere programma’s reageert?

En dan nu hopen dat jullie het snappen! :’) #help

webcammax de volledige versie zonder dat reclamespam bij een foto ;p

Laat maar, bedankt iedereen, maar het is al gelukt! Heb nu Manycam, best fijn! (: haha, sorry voor dit falende topic :'D