webcam

ik heb gister een webcam gekocht van trust voor m’n iBook, maar die werkt niet bij een mac. dus wie weet een (goedkope) cam voor m’n laptop?

http://www.youtellme.nl/webcams/2698112_cresta-cwa200/
ik heb die ook gezien, er staat wel iets van mac bij… Iemand ervaring?

Niemand?

je kijkt toch van tevoren op de eigenschappen of die bij jouw pc programma kan… (windows xp/vista/7 en mac etc…) beetje dom dat je zomaar een random webcam koopt… mjah geen ervaring met die hierboven zit een in mijn laptop dus hoef geen losse

Je moet eerst kijken welke bij jou pc aansluit en daarna kun je eigenlijk bij velen winkels wel een webcam kopen (;

ga naar de informatique en vraag het :slightly_smiling_face:, die mensen weten er het meest van.

OMG als je een mac hebt weet je toch dat je moet opletten als je iets koopt dat het het ook op mac doet.

En ik kan je niet helpen op mn eigen mac zit al een cam die ik nooit gebruik omdat ik cammen niet nodig vind in mijn leven.

Ik dacht ik probeer het gewoon want ik kon hem terug brengen en kreeg ik m’n geld terug, dus doe reageer niet zo raar. Ik stel gewoon een vraag over een NIEUWE cam, dus ik vraag niet om een mening over hoe ik die andere heb gekocht.