webcam kopen, advies?

Ik wil een webcam kopen,
Maar omdat er zoveel webcams te koop zijn, weet ik niet zo goed welke ik moet kopen. Ik wil er gewoon mee kunnen praten, dus zo’n audiogesprek op msn, of via skype.

Heeft iemand tips, misschien dat je er zelf al één hebt en wat vind je ervan?

kieskeurig.nl :wink:

iemand nog meer,
want bij kieskeurig.nl
staan er ook zoveel
:blush:

?

niemand?

ik zou gewoon naar een winkel gaan zoals de mediamarkt.
En dan vragen welke voor jou het beste is.
Volgens mij maakt het niet zoveel uit wat voor een je koopt. Een webcam wordt duurder, omdat die beter beeldkwaliteit levert. Dus als dat niet zoveel uitmaakt kan je zo 1 voor 10 euro kopen.
Dus gewoon even naar een winkel!

ja de beeldkwaliteit hoeft echt niet goed te zijn,
als ik maar te zien ben
ghehe

http://i47.tinypic.com/2wntl6v.jpg

Die heb ik , hij heeft lampjes aan de zijkant en goeie beeldkwaliteit, je kan ook verschillende effecten doen, en er zit een dopje op, zodat als je hem niet aanhebt niemand bij je kan gluren xD
Oja, er zit een ingebouwde microfoon in

Hij is van E-TECH, hier koste hij 20 euro, beetje duur maar hij heette dan ook Super webcam ofzo xD, igg is hij aan te raden, en kijk anders eens bij winkels als mediamarkt idd, en electronica of computer winkels

Aan de onderkant zit trouwens dubbelzeidig plakband waarmee je heb vast kan zetten maar je kan ook de klem gebruiken voor een plat beeldscherm of laptop

die had myn tante ook, en elke keer als ik hem aanraakte kreeg ik sirieus stroomstoten
was gewoon nie normaal.
en verders suckt de beeldkwaliteit ookwel van dat ding hoor?
of misschien ligt het aan de instellingen ofzo.

logitech (ofzo) daar heb ik er 2 van gehad en die waren beide goed. MAar volgens mij zijn ze tegenwoordig allemaal wel prima…

Ik heb er een van de Blokker, van 3 euro… En hij doet het perféct!

Ik denk aan instellingen, bij mij doet hij het anders wel altijd goed ;o en krijg nooit stroomschokjes als ik hem aanrak of whatever, raar dan ?

Zo’n ding van Logitec (20 euro ofzo) maar hij werkt perfect. Gewoon naar de media markt oid gaan en daar eventjes om advies vragen -bij mij kwam een superknappe jongen me helpen, haha. Altijd nice :’)

@ Lovesick_: Whaha oke nais, dan ga ik daar ook heen XD
Hm ik moet ook maar een keertje een nieuwe webcam aanschaffen, mijne is zo blurry als het maar kan, en voor skype is dat echt vervelend ^^’

:heart:

http://www.alternate.nl/h…ch/HD_Webcam_C310/439133/

Logitech C310, voor die prijs een topding :wink: