weave.

ik wil graag weave zetten maar ik weet niet of het slecht voor je haar want als dat zo is dan moet je daarna weer doen en ga zo maar door.
en weet iemand waar je het kan doen ?
alvast bedankt…

wat is dat?
me ma is kapper ik kan het nu nog vragen!
ze zit op de bank achter me!
x.

Het is niet heel slecht voor je haar, je haar groeit gewoon door ,en als de weave er weer uit gehaald word (na 2/3maanden meestal ) voelt je haar wel een beetje dood aan maar na het gewassen te hebben met cremespoeling enz. voelt je haar gewoon weer normaal aan zoals anders,
en je hoeft er niet persee mee door te gaan toch ? xD kan je zelf beslissen,
wat wel echt een nadeel is, dat er heeel veel haren uitvallen waardoor het hele huis onder de haren komt te zitten (vind me mama niet zo grappig XD) en als je het borsteld blijven ook heel veel haren achter, dus op gegeven moment zijn de weave banen nog maar heel dunne plukjes haar…
maar voor de rest is het super fijn ,en kan je d’r zowat alles mee doen

oh! en je kan ook weaven in laten plakken: NIET DOEN , echt dan kan je beter je eigen (denk kortere ? ) haar houden ,echt het is zoo slecht je haren zitten helemaal onder de lijm en aan elkaar gepplakt en het komt er met grote plukken uit, super zonde, je houd heel weinig van je eigen haar over, het is dan wel goedkoop ,maar zo slecht,

(wooh ik gebruik echt veel komma’s , xD )

up.