Weave laten zetten Utrecht

Hoi allemaal,

Ik word gek van mijn haar… Het is dun en veel te weinig. Daarom wil ik een weave laten zetten, maar ik wil het graag goed en goedkoop laten doen. Ik zat hierbij te denken aan de kappersopleiding in Utrecht, heeft iemand daar ervaringen mee?
Heeft iemand uberhaupt tips waar ik het kan laten zetten in Utrecht?

Wat is een weave ook alweer?

Dat ze een vlecht in je haar maken en daar een soort extensions mat innaaien of met ringetjes erin zetten :wink:

Soort haar extensions.Maar dan doen ze het met een naald en draad.

Oh, ik zou dan beter clip-in extensions kopen. Die blijven ook veel langer zitten lijkt mij dan.

Als je er geen ervaring mee hebt reageer gewoon niet. Lijkt mij dan :slightly_smiling_face:.

@TS;

Heb je afro winkels bij je in de buurt?Zo ja dan kun je het beste daar laten informeren. In gewone kappers zaak is het veel duurder.
Ik raad het wel je af.Het is best slecht voor je haar(ik spreek uit ervaring).

Uhm, nou sorry hoor? En het is by the way niet verboden.
Ik zeg gewoon dat ze beter clip-ins kan nemen.

uhhh, ze heeft het over HAAR ervaring? Niet over feiten! Niet nodig om zo te reageren dus :wink:

ik heb het ook gedaan de eerste paar dagne voelt het raar als je gaat slapen maar toen ikk het er uit halde zei de kapster dat ik 1 helegrote dread had van me haar (dus gewoon een mega knoop) dus ikz ou het niet doen want het zakt ook uit en als je dan een paarden staart wilt doen dan kan dat dus niet :pensive:
ikhoopdatje er wat aan hebt

Uhhhh.ze wist niet eens wat een weave was. Beter kon ze zeggen ‘neem een pruik.’ En zij heeft blijkbaar dus ALLEEN ERVARING met clip in extensions.

Nou nou, laten we allemaal wel een beetje aardig tegen elkaar blijven…
Er zijn wel wat afro winkeltjes, misschien ga ik daar wel vragen! En ik ga morgen dus de kappersopleiding bellen.

And so?
Als er uitgelegd word dat die er ingenaaid worden, kan zij toch de mening hebben dat ze dan beter clip-in extensions kan nemen?
Dat niveau hier toch altijd…
stop bitching mayn!
Doe dat maar lekker in real life, face to face :wink:

Die bitchreacties hier ook altijd… Dat is toch nergens voor nodig. :roll_eyes:

Anyway, ik heb geen ervaring maar ben er wel benieuwd naar. Laat je het resultaat weten?

ik ben ook benieuwd, succes!

Heb de kappersopleiding gebeld en daar doen ze het niet… Stom!
Ik ga binnenkort nog maar even rondneuzen bij die afrowinkeltjes en kappers, vind dat altijd een beetje eng :stuck_out_tongue: Voel me zo misplaatst als klein blond meisje daar…

Is je haar lang? Anders kun je misschien er een stuk af laten knippen, dan lijkt het ook weer een beetje dikker. Heb zelf ook best wel dun haar, en ik zorg er altijd voor dat het niet té lang wordt

Nee, het komt nog niet tot mijn schouders… Een vrouwtje in een winkel heeft wel gezegd dat het lang genoeg is om extensions of weaves in te laten zetten.

Ik ben het wel met CatEyes eens. Niet bitcherig bedoeld maar ze zegt dat clip in langer blijft zitten dan een weave, wat duidelijk aangeeft dat ze er niet veel verstand van heeft. Het is lief als je iemand wil helpen, maar aan zomaar wat zeggen heeft niemand iets.