weave in extensions.

ik zit best wel met een vraag, ik heb vaker gezien dat sommige extensions nemen die kappers etc. er in vlechten geen idee hoe het precies heet volgends mij ‘‘weave in extensions’’ maar dat wou ik dus mischien ook want, dat blijft toch wat langer zitten denk ik ik moest namelijk mijn haar afknippen tot aan mijn schouders omdat, ik ze heb vermoord met mijn styltang :’) en ik erger me er dus kapot op omdat ik er nu niks mee kan : $ en nee ik heb geen geduld totdat ze langer zijn. Dus iemand mischien ervaring met zulke manieren van extensions zetten ? en weet iemand of je dat gewoon bij de kapper kunt doen ? alvast bedankt :slightly_smiling_face:

x

Je hebt je haar al vermoord met een stijltang. Wanneer je extensions neemt, moet je deze extreem goed verzorgen anders lijkt het net of je een dode rat aan je hoofd hebt hangen :’) Als je zelfs de moeite niet neemt om een beschermend product aan te brengen voor je je haar gaat stijlen, dan zou ik ook geen extensions nemen.

nou nee, ik denk dus dat met extensions het heel anders zal zijn en ze juist goed zou verzorgen, ik neem ze namelijk niet of ze als een ‘‘dode rat’’ op mijn hoofd te laten hangen :’)

oke. Barbie (oh oh cherso) heeft ook van die ‘weave in’ extensions.
dit kan echt super bot klinken maar: Wil je dr zo uitzien?
en als je dat dan echt mooi vind. doemaar.

Brr,dan komt er ineens een windvlaag en zie je al die dingen op je achterhoofd zitten. Of als iemand je even een aai over je bol geeft, die schrikt zich dood :’’)

doe toch niet allemaal zo negatief xd!
ik heb dat ook gehad kun je laten doen by een afroshop en als ik eerlijk moet zijn twas echt wel heel mooi en babrbie van oh oh cherso nja by haar zie t gewoon zitten xd dat was by my niet xd ik zal anders eventjes een foto zoeken x

Neem gewoon clip in extensions x]

doe je haar gwn in een knotje moet je ffo p youtube kijken: side bun ofzo
extensions zijn fucking duur bij douglas kost zoiets 100,- euro voor een haar dinges. Gwn je haar laten zoals het nu is, natuurlijk haar is mooier dan al die neppe troep

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/13443_1512356732883_1353333754_31370826_5384892_n.jpg

kben t blonde meisj … kvind niet echt een duidelijkere foto :frowning_face: x

HAHHAHAHAHHA GENIAAL. :slightly_smiling_face:

maar net wat iemand net al zei.
Laat je haar hoe het nu gewoon is, het groeit vanzelf weer aan. tjaa. t is klote dat het is gebeurd. maar ikzelf zou er geen nephaar indoen.

+1

mij haar iss ook verpest met de stijltang,
en het groeit zo sloom
ik had daarom clip in extensions, stonden erg leuk maar ik wilde langere dus heb ik flip in extensions gekocht die waren heel lang. maar als iemand aan je haar gaat hangen is het dus kut als je mat er zo uit kan worden getrokken als je draadje kapot klapt. Ik haal dus nu weer clip in extensions die heel lang zijn, of raad iemand me weave aan?

ik heb sinds ik hier woon altijd extentions gehad, mijn haar groeit namelijk niet in het Nederlandse klimaat. Heb nu een pruik, maa had eerste weave. Je het verschillende manier va opbrengen, ik heb weave gehad die ze vast naaien en weave die ze plakken. Ik zou gewoon naareen afroshop gaan en daar vragen.