we zouden vandaag 5 jaar samen zijn geweest..

He allemaal,

Vandaag zouden mijn ex en ik precies 5 jaar bij elkaar zijn… het is enkele maanden terug uitgegaan.
Maar omdat ik hem toch nog wel mis vraag ik me af of ik iets van mij moet laten horen vandaag…
Wat vinden jullie hiervan? Vind het zoo moeilijk…Hij heeft een paar weken aangegeven dat hij mij helemaal niet mist… Maar dit geloof ik gewoon niet omdat iedereen tegen me zei dat hij zo gek op me was etc. En 5 jaar is lang… Ik weet het niet meer voel me zo ellendig vandaag!

Awh… heel veel sterkte in ieder geval!
Je zou een gesprek met hem kunnen beginnen, maar ik zou afwachten of HIJ wat van zich laat horen.
Misschien dat het wel weer wat kan worden als er een gesprek komt…

Ik denk dat je het beter niet kunt doen. Sterkte er mee trouwens :sob::muscle:

Je kan het beter niet doen… Ik denk dat je jezelf daar uiteindelijk alleen maar meer pijn mee doet. Het is beter, als hij al aangeeft dat hij je niet mist, om door te gaan met het leven. Anderen kunnen wel zeggen, ja hij mist je vast wel, hij was gek op je… Het is misschien hard, maar het beste is om hem gewoon te geloven. Het is moeilijk om over iemand heen te komen, maar zeker niet onmogelijk. Veel vrouwen gingen je voor. En geloof me, wanneer je merkt dat je minder aan hem denkt, en dan eindelijk over hem heen bent, geeft dat echt een krachtig gevoel.

Hij zal er vast wel aan denken vandaag, mijn vriend had op vakantie opeens een enorme baaldag, bleek dat jaar uit was met zijn ex. Ze was speciaal voor hem, en natuurlijk mist hij dingen aan haar, nu ook nog, maar het is uitgegaan met een reden. Neem lekker een dagje voor jezelf, kijk suffe films, eet ben & jerry, waar jij je goed bij voelt, maar laat hem maar met rust.

Tja. Ik zou vandaag 2 jaar, 6 maanden en 24 dagen met mn ex samen zijn. En nu?

Slaat nergens op.

Maar ik denk dat je inderdaad moet afwachten of hij iets van zich laat horen. In elk geval veel sterkte! :sob::muscle:

Hoe moeilijk het ook is, je kunt het beter laten rusten. Misschien maak je het alleen maar erger als je iets van je laat horen. Vijf jaar is echt een hele lange tijd en ik snap dat het dan extra erg is dat het is uitgegaan, maar het is uit en daar moet je je bij neerleggen, hoe moeilijk het ook is.

eh jawel
je kan niet altijd in het verleden blijven hangen.

Je hebt toch niks meer met hem dus wat zou je moeten laten horen?

Je zegt zelf al ‘dat geloof ik niet omdat iedereen zegt dat hij zo gek op me was’. WAS, ja. Hij is niet voor niks je ex.
En ja, ik snap dat jij hem mist, maar als hij jou werkelijk niet mist, is het voor hem héél raar om ineens van jou een berichtje te krijgen.
Sterkte in ieder geval!

Ik had eerst meer dan een jaar iets met nu dus mijn ex en toen we eigenlijk 1,5 jaar iets zouden hebben smste hij me daar ook over, iets van dat hij me mist en dat we 1,5 jaar samen zouden zijn vandaag etc… en ik vond dit helemaal niet leuk. Ik dacht wat moet ik hier nou weer mee? heb nu m’n eigen leven… ik kan mijn reactie niet meer herinneren maar denk dat je hem maar beter kunt vergeten.

Je moet verder gaan met je leven, ook al is het moeilijk.

Je moet hem los laten en met rust laten, niet voor hem, maar voor jezelf. Anders kom je nooit over hem heen, en dat moet (helaas) wel.

:sob::muscle:
Laat hem gewoon los. Niks zeggen, of beter nog zoek gewoon geen contact. Oké 5 jaar was echt een lange tijd, maar het komt heus wel goed.