we zijn geen vriendinnen meer...

volgens mij zijn mijn beste vriendin en ik geen vriendinnen meer.
ze doet heel bot en de rest van haar vriendengroep maakte me helemaal belachelijk en toen ging zij mee doen en nu doet ze heel bot op msn.
volgens mij is het over, maar al mijn andere vrienden (ookbest aardige.) ken ik door haar en zonder haar zijn het niet echt vrienden…

Vraagt het d’r?

Als het zonder haar geen vrienden zijn, zijn het dus geen vrienden. Skippen die handel. En vraag haar om uitleg? Wat is er gebeurd dan?

:frowning_face:

Praat met haar
Ik weet het ook niet natuurlijk

hm das balen zeg…
ze heeft er vast wel reden voor, dus vraag het haar.
praat er met haar over, natuurlijk niet over msn! maar face to face.
als ze idd geen vriendinnen meer met je wil zijn, dan ben je ook klaar met haar.
want dit is niet een goeie manier om jou dat te tonen.
dan kun je gewoon weer lekker nieuwe vrienden maken toch?

maar volgens mij is zij ook wel beetje het typ dat als de rest iemand niet meer mag doet zij dat ook niet. dat doet ze wel vaker maar ik had niet verwacht dat het ook ooit met mij gebeuren zou. :’(

dat was dus geen echte vriendin, die laten je namelijk niet zitten ookal mogen andere mensen je niet. Het is balen, heb zelf ook aan de ontvangende kant gestaan van zoiets, heel kinderachtig allemaal eigenlijk.
Misschien moeilijk, maar contact maken met andere mensen is het beste. Want ookal komt er weer contact, ze zou het zo weer kunnen doen.

en nu gaat ze vanavond ergens heen en vraagt ze mij niet meer terwijl ze dat normaal wel zou doen,

up

Ja, zulke types ken ik ook genoeg. Gewoon dumpen, die zijn je niet waard. Bah, wat een bitches. Hier kan ik echt niet tegen. (heb het zelf ook meegemaakt)

ik ken het gevoel spijtig genoeg ook… voelt echt rot

het beste is om proberen een keertje met elkaar af te spreken en haar dan op de man af te vragen waarom ze je zo behandelt. Laat haar ook merken dat het je kwetst.
Als ze een goede vriendin is zal ze inzien dat ze fout bezig is en komt het misschien wel weer goed.
Maar de kans is groot dat ze niet eens de tijd wil nemen om met je af te spreken omdat ze gewoon - om het çru te zeggen - een bitch is. Dan is het best om je conclusies te trekken en haar gewoon te laten vallen. Ga echt niet achter haar aanlopen om het weer goed te maken (ookal wil je dat) want op die manier zal je nog meer het slachtoffer worden van al dat pestgedrag.

Al is het soms niet makkelijk, het is beste om nieuwe vriendinnen te maken, die je wel goed zullen behandelen. als je pas een vriendschap start met iemand, vertel hen dan ook heel je verhaal wat er gebeurd is met die vorige vriendin, zo zal zij je beter begrijpen en ook steunen.

waarom zijn wijven bitches. ?

ik dénk dat jij nu aan ons verteld dat ze zo bot is etc, maar je verteld niet wat jij hebt gedaan. want misschien noem jij haar altijd voor de grap ‘de lelijke’ ofzo en weet jij neit hoeveel pijn zoiets haar doet. dus praat met haar of er iets is, en niet tijdens schooltijd of op msn(school; vol met toeschouwers, msn;zeg het in haar gezicht).
en die vriendinnen zijn jouw vriendinnen niet als ze jouw niet willen zonder dat meisje…

volgens mij wordt je vriendloos zonder haar van wat je zo schrijft…
PROBEER HET BIJ TE LEGGEN! beter slechte vriendinnen dan helemaaal geen vriendinnen meer zijn!

maar volgens mij heb ik niet echt iets gedaan ofzo…

PARDON?!

Je bedoelt beter geen vriendinnen dan nep vriendinnen :wink:

Haar recht in haar gezicht vragen waarom ze zo doet, en proberen andere vrienden te zoeken?

heb je het al gevraagd?

Misschien kan jij niks bedenken wat je verkeerd hebt gedaan maar is er wel iets waardoor zij zich rot voelt. Ik heb bijv. een vriendin van mij eens een slet genoemd als grapje ghehe en blijkbaar negeerde ze me daarom (dat moest ik van een ander horen). Dus vraag het haar want wie weet heb je onbewust iets gedaan wat haar gekwetst heeft?