We zien elkaar dagelijks, hoe hou je het leuk/spannend?

Hoi!

Ik kijk altijd stilletjes mee in topics, maar nu heb ik zelf ook een vraag… hopelijk kunnen jullie me helpen!
Mijn vriend en ik zitten bij elkaar in de klas, en zien elkaar dus dagelijks. Ook staan we vaak in de pauze samen met onze vriendengroep en we spreken elkaar na schooltijd ook nog. Erg leuk natuurlijk allemaal, maar ik merk wel dat het anders is dan een aantal maanden geleden.
Eerst sprak hij me nog erg graag buiten schooltijd, zaten we in de bus onderweg naar school-tripjes naast elkaar en andere simpele dingen maar nu is dat veel minder tot niet.
Ik heb niks te zeuren, maar ik vraag wel jullie tips! Hoe hou je een relatie leuk en/of spannend als je elkaar zo vaak ziet? Zal ik in de pauze niet bij hem gaan staan of wat?

Haha hopelijk kunnen jullie hier wat mee en bedankt!

Dat ligt helemaal niet aan het feit dat jullie elkaar zo vaak zien hoor, dat is in elke relatie dat het na een tijdje wat minder wordt. Ik zag mijn vriend in het begin ook maar 2/3 keer per week en na ongeveer een halfjaar is alles zo’n beetje beginnen minderen.

Perfect normaal dus!

Ik heb hetzelfde (dat ik hem bijna dagelijks zie, niet dat het ‘saai’ of ‘anders’ wordt). Ik zou gewoon eerlijk zijn, als je het jammer vindt, gewoon vragen of hij naast jou wil zitten in de bus, of vragen om na school even kort iets leuks te doen (ergens iets drinken oid). Of stop een briefje in zijn zak met iets liefs erop, dat soort spontane dingen.

Wauw, toen ik de titel las wist ik precies waar je het over had ;p
Ik zit namelijk ook bij m’n lover in de KLAS. :slightly_smiling_face:
Hij is nogal spontaan en altijd hyper dus ja, vervelen doe je niet snel bij hem. 't is ook niet de standaard jongen ;p
Dus hierbij;
Jullie moeten waarschijnlijk iets meer afstand nemen (wat je wel begrepen hebt) maar je kunt natuurlijk ook aan hem zelf vragen waarom hij minder contact wilt buiten school… Ik zal als ik jou was dus niet altijd naast hem gaan zitten tijdens de les en zoek eens een leuk ander vriendengroepje op in de pauze? Voor de verandering :wink: Je kunt bijvoorbeeld wel eens in de week samen fietsen. Wedden hij wil gewoon weer met je afspreken buiten schooltijd?

Bedankt voor de tips!

up

Ik zou gewoon een keertje iets nieuws proberen, bijvoorbeeld spontaan iets liefs aan hem geven of samen bakken/koken. dat soort dingen houden het leuk (: