We willen niet voor haar betalen.

x

up

Je kunt gewoon subtiel aan haar vragen hoeveel geld ze meeneemt. als ze een heel klein bedrag opnoemt, dan kun tegen haar zeggen dat het misschien iets te weinig is. dan weet ze wat jij ervan vind en kan ze het zelf uitzoeken. je hoeft niets voor te schieten dan, want je hebt haar gewaarschuwt.
hopelijk heb je er iets daan!
xxx

Geen geld is niet uitgaan. Je kan niet teren op een geld van een ander. Jij werkt er toch ook voor. Zelfde als je geen geld hebt om te shoppen geen geld geen kleding. En als je medelijden heb net als misschien nog 5 andere dan krijgt zij van ieder een drankje dus is zij heel de avond zoet. Niet doen dus gewoon zelf betalen en anders niet mee.

Heb ik ook gedaan en ze zei een klein bedrag en wil maar 1 drankje kopen ergens binnen. Maar wij halen meer en ook voor elkaar, dus beetje lastig want het is voor de rest een hele leuke lieve meid!

Heeft ze geen bijbaantje dan? Krijgt ze geen zakgeld?

Ze heeft nooit geld, altijd bietsen bij anderen. Maar was nooit met haar uit geweest en nu zitten wij ermee!

Maar als ze een bijbaantje heeft en/of zakgeld krijgt, dan heeft ze toch wel een beetje geld? Ik zou gewoon niks voor haar betalen, maar dan ook niet voor je andere vriendinnen. Als dit de eerste keer is dat ze met je mee uit gaat zou ik haar gewoon één avond laten merken dat ze wel degelijk geld mee moet nemen.

Wat als ze het leest. Ik vind niet dat mensen horen te bietsen bij een ander. Ik zou me schuldig voelen als ik van iedereen een drankje krijg en niemand iets van mij,

hoezo heb je de opening post weggehaald?

Beginpost weg.