we willen meer?

hey ik spreek elke woensdag af met me vriendje, vorige x begon hij me ineens te tongen en pakte hij me kont de hele tijd vast. ik wil al verder dan zoenen (vingeren aftrekken etc) hij ook maar we weten niet hoe te beginnen dusja help?

Misschien ben je nog te jong, gezien je niet helemaal weet hoe je moet beginnen.

Gewoon doen?

Weet je wat google is?

Ehh, misschien moet je even wachten. Je klinkt wel erg jong.

Gewoon eerst zoenen, en dan aan elkaar zitten en dan als alles goed voelt ga je gewoon verder. Het moet vanzelf gaan

Wachten tot het goede moment

Hier is niet bepaald een manier van hoe te beginnen, zoiets gaat gewoon vanzelf. Kennelijk ben je er nog erg onzeker over en raad ik je aan om er nog maar even mee te wachten. Het juiste moment komt vanzelf.

Als je nog nooit zoiets hebt gedaan dan kan het toch ongemakkelijk / eng zijn, waardoor je niet zo goed weet wat je moet doen, maar dat je het wel wil?

Maar goed, TS misschien kun je beter eerst beginnen met meer strelen etc. in plaats van meteen al voor vingeren gaan als je vorige week voor 't eerst met die jongen gezoend hebt.
Zoals hier boven al gezegd wordt, gewoon beginnen & dan komt 't vanzelf wel. Je voelt zelf wel wanneer je iets fijn vindt of niet.