we willen elkaar zien

mijn vriendje woont aan de andere kant van het land… hierdoor kunnen we elkaar neit vaak zien. ik heb het aan mijn moeder verteld en ze vind het onhandig van me dat ik een vriendje heb die zover weg woont… ik heb het er met haar over gehad en nu is dus het probleem dat ik er niet heen mag met de trein en ze vind het te ver om me te brengen… we willen elkaar heel graag zien maar weten niet hoe. hebben jullie tips?

Xx

1 topic is wel genoeg hoor…

Zoals ik al eerder vroeg: en hij kan niet naar JOU toe omdat…?

sorry dat was een foutje…
omdat hij nu 2 weken niet meer weg mag(problmen thuis) en mijn moeder vind het moeilijk jongens toe te laten die ze niet kent,

ik heb hetzelfde probleem… jullie kunnen ook op een punt ergens tussen jullie in afspreken mischien?

Ga naar een festival/pretpark waar hij dan ook heen kan komen? Sorry, ben hier niet zo goed in… ^^

dat is misschien wel een idee maar ik zou niet weten waar… hij woont 160 km bij mij vandaan…

ik heb het zelfde probleem alleen ik heb hem nog nooit in real gezien … mss kan je naar een prekpark tussen jullie in :face_with_raised_eyebrow:

Dan wacht je 2 weken totdat hij naar jou toekomt, je moeder hem kan ontmoeten en je vervolgens wel die kant op wil sturen?

Ja, ik hoop dat dat dan wel gaat lukkn… iemand anders nog tips?

Hier ben ik het mee eens.

ik heb eerst heel lang lopen zueren tot hij mocht blijven slapen… uiteindelijk mocht het dus… maar toen mocht hij dus niet meer komen… en nu heeft mn moeder het even helemaal met me gehad en wil ze er voorlopig niks meer over horen.

Heb je iets met hem genomen zonder dat je hem ooit gezien hebt? (Oké, dat is weird, maar je bent 14…)
Mja, ik zou gewoon 2 weken wachten. Als je al zo lang wacht kunnen die 2 weken er ook nog wel bij. En daarna zou ik hem naar jou toe laten komen, vraag het rustig aan je moeder of ze er over na wil denken en dan mag het vast wel. (:

we hebben elkaar wel een paar x gezien… maar dat kwam doordat ik bij een vriendin van mij was zij woont vlakbij hem. maar ik mag er gewoon niet meer heen ook niet meer naar die vriendin toe.

mijn ouders zijn ook zo nee je mag hem niet zien blablabla enzz maar mss als je tegen je ouders zegt dat je met je vriendin gaat stappen terwijl je gewoon de trein/bus pakt naar hem :face_with_raised_eyebrow:?

Ja, daar heb ik ook al aan zitten denken, en misschien doe ik dat ook wel. hoop alleen dat ze er dan niet achter komen…

ik zou tegen hun zeggen; Ja ik had ook gewoon stiekem kunnen gaan…
Ligt trouwens wel aan je leeftijd als je 14 ofzo bent snap ik je ouders best wel goed.
Ik heb 2 x afgesproken met een jongen. 1 werd gebracht door zijn moeder ^^
& 1 komt altijd met de trein :] want dat is nog steeds mijn vriendje.

zeggen dat je naar een vriendin gaat ofzo en dan stiekem afspreken op een plek ergens tussen jullie in. Is mss wel beetje onhandig hoe je daar dan komt, je kan je moeder niet om geld voor de bus of trein vragen dan, dus dan zul je het zelf moeten betalen.

Nee, je moet niet liegen tegen je ouders. :wink:
Wacht gewoon 2 weken tot hij jouw kant op kan komen, en laat hem je moeder ontmoeten zoals al eerder gezegd werd.
Misschien mg het dan wel :wink:

NOOIT liegen tegen je ouders.

Mijn vriend woont 180km verderop, alleen ik mag wel met de trein reizen.
Maar, is het geen idee om te vragen of hij naar JOU toe komt?
En vragen aan je ouders waarom je niet met de trein mag?
Ik weet niet hoelang het reizen is… als dat bijv. 3 uur is ofzo dan snap ik het ergens wel…
En het ligt er ook aan hoe oud en volwassen je al bent denk ik.