We waren vrienden... Nu negeert die me

Er is een jongen in me klas al 2 jaar. Dit jaar begonnen we meer met elkaar om te gaan en waren we vrienden. Sommige mensen dachten al dat ik hem leuk vond. Dat was nog niet zo. Later wel. Nu vind ik hem nog steeds een beetje leuk maar…
De laatste 2 maanden doet die opeens anders, opeens ben ik niet meer grappig maar raar, hij ging minder met me om en ging niet meer bij me in de buurt zitten in de klas. Vorige week hadden we een msn gesprek. Hij zij dat die me amper mocht en dat ik vaag ben. Ik snap niet waarom die opeend dat vind. (ik ben ookk wel raar, maar dat vond die juist leuk) nu negeert die me en gaat met al me vriendinnen om behalve mij.
Bijv: tijdens gym moedigte die iedereen aan en was alles helemaal goed. Toen ik in zijn tym scoorde met basketbal gaf die iemand anders een high-five imdat ze aan het winnen waren.
Nou dat vind ik niet heel erg natuurlijk, maar hij doet dat de hele tijd. Ik wil weten waarom die opeens zo doet. Maar hij wilt het me niet vertellen. Ik wil alleen duuidelijkheid en meschiendat we weer vrienden kunnen worden. Heeft iemadn tips of kan iemand me vertellen wat hier aan de hand is?

Ik dacht hetzelfde.

Ja weet ik. Alleen die kan ik dus niet meer vinden… Jullie wel? Want bij mijn topics staat die er niet meer tussen… Srry daarvoor dat ik deze eigenlijk al had gemaakt

Ja ik weet dat die daar hoort te staan.
Maar daar staat die dus niet , ik dacht dat die was weggehaald ofzow… Srry echt waar