we waren verliefd, hij kreeg een vriendin...

Voel me echt een van die duizend meisjes die een jongen leuk vind en uit wanhopigheid een topic opent. Toch doe ik het haha. Sorry en bedankt als je het toch gaat lezen (a)

Oke ik vond dus een jongen leuk, en hij mij. Zo is dat iets van een anderhalf jaar geweest, maar we werden allebei wat ouder en pas sinds een tijdje was het wat serieuzer. Toen was het helaas vakantie, en liepen we elkaar mis… Ik kwam terug en hij ging weg, je kent het wel.
Alleen nou heeft hij daar dus iemand ontmoet, die nu zijn vriendin is.
Ik vraag me af of het echt serieus is aangezien ze elkaar amper zien en na een maand nog niet eens gezoend hebben, maar wie ben ik om daarover te beslissen…
Sinds dat hij een vriendin heeft gaat het met de vriendschap heel goed tussen ons, we hebben altijd samen tussenuren enzo (:
Alleen ik vind hem nog leuk… Hij weet dit niet en ik ben bang als ik het zeg dat er “rare” momenten gaan ontstaan tussen ons.
Wat zouden jullie in mijn situatie doen ? Ik heb geprobeerd hem te vergeten, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan…

Precies wat ik in gedachten had. Het is lastig I know maar uiteindelijk denk ik het beste als je de vriendschap wil behouden. Kans dat er iets bloeit tussen jullie als je het zegt is nu extra klein omdat hij dat andere meisje heeft.

ahw, niet tussen hem en zijn vriendin komen. Maar misschien gaat het wel heel snel uit en heb jij misschien weer kans? (:

& ik denk dat je met die rare situaties wel eens gelijk zou krijgen, als je het wel vertelt!

Ik denk dat jullie gelijk hebben…
Wil ook echt niet tussen hun komen ofzo, als hij zo gelukkig is… Maar aan de andere kant ben ik zo jaloers, echt verschrikkelijk !
En het is wel het beste als we het zo houden denk ik, alleen onbewust ga ik toch even op msn kijken in de hoop te zien dat het uit is, echt heel stom en ik misgun het ze ook helemaal niet, en als ik dan zie dat het niet zo is ben ik op de een of andere manier toch telerugesteld ofzo.
Zoiets heb ik echt nog nooit gedaan …

En allemaal heel erg bedankt voor de reacties!

Dat gaat ook wel over. Succes.

ik had hetzelfde, het is niet leuk maar bedenk je dat er niet een hand vol jongens is maar een land vol.
er zijn zoveel leukere jongens.
open your eyes girl en go for it!
je zult later merken ookal klinkt het nu niet leuk, dat hij niet de enige is en er veel leukere jongens zijn!

Als het binnenkort uit is: hem troosten met dat het uit is enzo en dan pas vertellen (niet als het nog aan is dus) dat je hem al die tijd nog leuk hebt gevonden, dan ziet hij dat je echt voor hem gaat.

Als het serieus lijkt te worden: wat xxsharonxx ook al zegt, er zijn veel meer leuke jongens die misschien wél aandacht voor jou hebben, ook als er eventjes vakantie is!