"We verveelden ons"

Afgelopen week is een hardloper overleden. Waarom? Een paar jongens verveelden zich en hadden een pistool bij zich. Ze verveelden zich en schoten een hardloper neer.

Ik vind het vreselijk. Wat moet zijn vrouw tegen haar kinderen zeggen? “Jullie vader is doodgeschoten omdat een paar jongens zich verveelden”? Dat is wel het ergste om te horen.

Wat vinden jullie hiervan?

o_o

ik kan hier gewoon niet eens wat op zeggen. gewoon geen woorden.

wat

Niet te geloven…

leuke verveling heb je dan

Heb ik ook gehoord.

Jezus dan is je geest wel heel ziek hé. Die jongens waren tieners.

Stelletje kutidioten. Ugh. Ik walg hier echt van.

Ze waren 15, 16 en 17 jaar… en gek in hun hoofd.

Ulgh , hoe ziek kan je zijn , het zou je zoon maar zijn he, moet je heel leuk tegen je moeder gaan zeggen hey mam heb een hardloper doodgeschoten omdat we ons verveelden , wat zal die moeder dan wel denken joh?

Ik vind het echt vreselijk dat dit moest gebeuren. Die hardloper had nog een hele goeie toekomst voor zich, en dan komen 3 mislukkelingen het verpesten ‘omdat ze zich verveelden’. Walgelijk.

Gelukkig heb ik wel gehoord dat de daders de straf krijgen als een volwassene en zullen (hopelijk) levenslang krijgen. Kijken hoe hard ze zich dan vervelen :confounded:

wow

Yes levenslang. Moeten ze ook krijgen.

Verschrikkelijk. Stelletje tering lijers.

Eens… en jaren TBS, ik weet niet hoe het systeem daar in Australlie is.
Hoe halen ze het in hun hoofd, het zal je vader maar zijn.

Ik vind dat ze de straffen hier net als in Amerika moeten doen. Als een pedofiel hier kinderen misbruikt krijgen ze 20 jaar cel, terwijl ze gewoon hun lul eraf moeten snijden. Als iemand hier iemand vermoord moeten ze gewoon doodstraf krijgen maar nee. Kut Nederland

Gelukkig dat ze als het volwassenstrafrecht worden berecht.

Wat the fack. Wat een arrogante, verwende, egoïstische kwallen, bah.

Doodstraf hoeft ook weer niet naar mijn mening. Ik ben het wel met je eens dat straffen hier in Nederland hoger moetem, vooral bij minderjarigen. Maar doodstraf, nee.

Dit zeiden ze als reden voor de moord “We hadden niks te doen en dus besloten we om iemand te vermoorden” toen ik dat las…

Triest. Ik vraag me wel af waar ze die pistool vandaan haalden. Iemand toevallig die dit weet?