we praten niet?

Heey,
Ik heb zegmaar een probleem. Ik heb nu een week met een jongen, en ik vind hem heel leuk, en hij mij ook enzo. Maar sinds we iets hebben zegmaar, praten we bijna niet meer. Hij zegt dat hij niks weet te zeggen ofzo, maar ik wil juist heel veel tegen 'm praten. Een vriendin van mij zegt dat het komt doordat hij zenuwachtig is ofzo, maar dat duurt dan wel heel lang. Ik kon eerst echt alles met hem bespreken enzo, maar nu praten we minder, dus ik doe dat niet meer.

Maar ik wil weer terug naar zoals het vroeger was, want zo wil ik het niet. Ik word er chagerijnig van. Weet iemand wat ik moet doen?

geef het de tijd
het went wel als jij lekker je verhaal blijft doen tegen hem dan komt hij vanzelf wel los.

maar dat ziet er toch stom uit? als ik dan tegen hem aan lul, maar hij weet niks te zeggen…

Hij antwoordt vanzelf wel.
Het is nog stommer als jullie verkering hebben en helemaal niet praten.

Oh, trouwens. Ik heb ook wel eens iemand op msn, die niet zoveel praat. Ik praat dan gewoon door, meestal komen ze na een tijdje wel los.

ja eigenlijk is dat ook best stom, vooral als jullie verkering hebben.
misschien istie verlegen, maarja ookal is hij dat, dat wil nog niet zeggen dat hij niet tegen jou hoeft te praten de rest van zn leven.

tip; ga telefoneren.
ik dacht eerst ja maar wat als er stiltes vallen
maar dat viel er bij mij gelukkig niet(A) en jij kan dan gewoon lekker praten en dan denk ik dat hij dat ook wel doet.
msn moet je vooral niet doen want daar zijn heel vaak stiltes omdat je ook met andere dingen bezig kan zijn.
x.

gewoon tegen hem aan blijfe lulle doe ik ook altijd mijn vriendje praat ook neit supper veel of eht komt omdat die zenuwachtig is of gewoon zo is of niet bij me past omdat ik andere gespreksonderwerpen heb

zelf heb ik er met hem overgepraat en hij zij egwoon dat eht neit erg was dat afentoe stil was ofzoo

dus gewoon tegen hem aan prate als die zo verliefd is vind die het waarschijnlijk wel fijn

Maar als we dan met z’n tweeën zijn praten we wel, dat is zo raar. Ik word er gek van. En verlegen is hij niet, want hij geeft me wel gewoon een kus waar de halve klas bij staat…

up, sorry, ik weet het, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen.

je meot er gewoon met hem overpraten anders meer dingen kan ik niet zegge ik heb het zelfde probleem

up