We praten elke dag op snapchat maar nooit in het echt

Heyhey ik zit ergens mee,

Ik praat al een tijdje met een jongen van mijn school. We zitten in hetzelfde jaar maar hebben nog nooit echt met elkaar gepraat op school. Hij zegt op snapchat echt super lieve dingen en zelfs dat hij van me houd, maar in het echt praten we dus niet. Ik vraag me dus heel erg af of hij alleen met me praat omdat we soms “pikante” snaps sturen naar elkaar. Maar we praten ook heel veel daarbuiten en dat is maar een enkele keer. Ik wil dus weten of hij me leuk vind… hij zegt wel dat hij na de vakanties met me af wil spreken en dat hij met me wil knuffelen en zoenen maar denken jullie dat hij het meent?

Liefs onzeker meisje…

Ik weet niet hoe oud jullie zijn maar het klinkt niet echt alsof hij je leuk vindt maar meer dat hij je gebruikt.

ls ie van je houdt, zou ie toch ook in het echt afspreken niet? Ookal is het maar elke keer eenn ‘hey’ ofz. Zelfs dat niet?

Lijkt me nogal sterk dat hij dat allemaal meent, terwijl jullie nog vrijwel nooit in het echt met elkaar hebben gepraat.

Als hij zoveel van je houdt als hij beweert, zou hij zeker al de moeite genomen hebben met je af te spreken of op zijn minst naar je toe te komen tijdens school.

+ Waarom afspreken na de zomervakantie?

Ik zou met hem kappen. En sowieso nooit pikante foto’s sturen, ook niet via snapchat.

Twee keuzes:

1. Hij is onzeker.
  2. Hij gebruikt je gewoon.

Ik zou zeggen; spreek hem eens aan en zet wat meer vaart achter dat afspraakje. Wil hij dat niet, of toont hij geen interesse dan weet je dat je met het laatste scenario te maken hebt. Ik zou tot die tijd in elk geval geen pikante foto’s meer sturen. Als hij je daarom af zou kappen weet je in elk geval dat hij alleen daar op uit was. Als hij je écht leuk vindt, dan zou het stoppen met die foto’s niet zo’n probleem voor hem zijn.