We Own The Night - Alleen gaan?

Hoi!

Op internet ben ik al meerdere keer We Own The Night tegengekomen, die hardloopwedstrijd van Nike in Amsterdam. Nu lijkt het me echt gaaf om mee te doen, maar één ding houdt me tegen om me ook echt in te schrijven: ik ken niemand die gaat. Vriendinnen lopen allemaal geen 10km, anderen vinden het te ver.

Mijn vraag is dus: Zijn er meer meiden die alleen gaan? En vind je dat erg?

Ik ben een beetje het onzekere meisje aan het uithangen en wil vooral gerustgesteld worden haha :stuck_out_tongue:

Ik ben ook niet graag iemand die alleen gaat maar het helpt al heel erg als vrienden of familie komen supporten! Dan kan ik gezellig samen met hun die kant op gaan, hoor je ze onderweg juichen en is er iemand bij de finish die je komt feliciteren :slightly_smiling_face:
Misschien kun je wel vragen of mensen mee willen om te kijken en jou aan te moedigen?

Ik weet niet of familie uit Brabant naar Amsterdam wil afreizen om voor mij te staan juichen haha :stuck_out_tongue: Ik zal eens kijken. En anders moet ik maar gewoon stoer zijn en alleen gaan. Moet me eigenlijk niet door zoiets laten tegenhouden :wink:

Ik zou het juist gaaf/stoer vinden als je dat alleen doet.
En wanneer je alleen bent maak je veel sneller contact met andere mensen :slightly_smiling_face:

Ik doe dat soort dingen altijd alleen eigenlijk. Het gaat om je eigen prestatie dus laat je niet erdoor tegen houden hoor!

Ik ga ook alleen! Ken ook geen vriendinnen die 10km willen lopen en deze run lijkt me echt gaaf!

Ik ga ook alleen hoor, of tenminste, waarschijnlijk ontmoet ik daar iemand die ik via girlscene ken, maar dat is puur toeval en niet gepland. Kan dus prima.

Ik twijfel nog enorm. Wil de run heel graag doen maar zie er ook best tegenop om alleen te gaan.

Ik twijfel ook omdat ik geen zin heb om alleen te gaan :’)
Kunnen we niet meeten met alle alleengangers?

Lijkt mij een goed plan! Waar moeten jullie vandaan komen?

Heb ff een nw topic gemaakt: http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/we-own-night-lets-go-together-alone-301894.0.html want wie weet zijn er meer meiden die wel willen maar nu misschien niet gaan…

Dat kan je hier ook kwijt, lijkt mij. Twee topics over één run vind ik niet nodig.

Ik denk ook dat je je juist kan motiveren om alleen te gaan, als je met vriendinnen gaat is het wel leuker maar dan ben je veel minder met het lopen zelf bezig.