we maken elkaar jarloers!?

is het normaal om elkaar jarloers te maken?!
  • ja
  • nee
  • weet ik niet

0 stemmers

halloo, ik ken een jongen waar ik heel vaak mee afspreek en mee ga!
we hebben nog nooit een relatie gehad omdat hij dat niet wil!,
ik kan er mee leven, alleen het enigste wat ik niet leuk vind is dat hij me jaloers probeert te maken,
zoals met mn beste te vriendin gaan, mn beste vriendin had er heel veel spijt van!, maar omdat ik toch jarloers was ben ik met zijn beste vriend gegaan (van die jongen), zo gaat het nu al een tijdje, de ene keer gaat hij naar me toe en vind hij me zogenaamd leuk en de andere keer probeert hij me weer jarloers te maken, zo zit het ook bij mij…
ik raak hierdoor in de war
help wat moet ik doen hem gewoon vergeten of hiermee doorgaan? :anguished:? :anguished:?

Vergeten. Zo iemand wil je toch niet als vriend? Hij vind jou blijkbaar niet belangrijk genoeg om een relatie mee te beginnen, en om jouw gevoelens te respecteren.

Ik vind het heel raar en snap ook compleet de bedoeling niet. En wat bedoel je met ‘‘gegaan’’? Zoenen, seks, een relatie??

zoenen en seks, :cold_sweat:

What the fuck. Lekkere vriendin ook. En die vriend van hem. Ik zou klaar zijn met alle 3. Maar ik ben ook nogal monogaam ingesteld.

jaa heb je gelijk in!
ik zie ook wel in dat het een eikel is!
alleen het is echt heel erg moeilijk om heb te vergeten

[quote author=garapoes link=topic=316861.msg276674071#msg276674071 date=1422194917]
What the fuck. Lekkere vriendin ook. En die vriend van hem. Ik zou klaar zijn met alle 3. Maar ik ben ook nogal monogaam ingesteld.
[/quote

Ik vind het helemaal maar raar.

Jij hebt seks met hem, dan heeft hij seks met je beste vriendin waarna jij seks hebt met zijn beste vriend? Maar vervolgens heb je weer seks met hem.

Dat is best wel scheef en ook niet echt een gezonde manier om met mensen om te gaan, vind ik.

Ohja, je ziet het als “jaloers” maken. Maar waarom denk je dat? Want volgens mij vind deze jongen het gewoon leuk om van 2 walletjes te eten.

Ik vind niet dat het respectvol is om met iemand te “gaan” om die erachter jaloers te maken met iemand anders, 0,0 respect.
Zo iemand ben je beter kwijt als rijk, hij zal je toch niet gelukkig kunnen maken op die manier.

Jaloers. Zonder die R ertussen in.
En verder, Bovenstaande reacties ^^

Ik vind jaloers maken al ontzettend kinderachtig.
Alleen seks met iemand hebben doe je niet om iemand anders jaloers te maken hoor. (’: