We hebben 'geen plek'

Hoi,

Ik heb een soort van vriend(friends with benefits) maar we hebben een probleem. We zitten allebei in een erg lastige,moeilijke thuissituatie. Het is dus echt op geen enkele manier(behalve als ouders niet thuis zijn) dat we bij een van ons thuis iets kunnen doen… Wat moeten we nu doen dan? Iemand ideeen?

xxx

Wat
Ik heb het gelezen, maar ben helaas niet veel wijzer geworden. Is hij een fuckbuddy? Doe het anders buiten ofzo. :’)

hahaha, ja das ook een optie :’)
Maar ik bedoel, ookal is hij ‘fuckbuddy’ dan is het ook gewoon fijner om bijvoorbeeld een hele middag een beetje bezig te zijn met mekaar…

Is het zo hard nodig? x)

hotelkamertje?

ghehe…
Uhh… vraag een vriend/vriendin die bijvoorbeeld op kamers of alleen woont ofzo en als zij/hij weg gaat, dan doen jullie je ding :’)

Lol
‘Eh ja, mogen we je kamer even lenen om te seksen?’

@BlingBlingPurse, eeehm ja :’)

ja vriende is mischien een optie…mja das ook weer zowat

dat bedoel ik :’)

goedkoop hotelletje idd… verder zou ik het ook niet weten :stuck_out_tongue:

Hé, jij bent dat meisje dat bij alle familieleden gezellig doet! Nah, lijkt me geen probleem dan? :wink:

Sorry, dit is niet echt een serieuze reactie. Kunnen jullie niet een paar dagen samen kamperen? Desnoods in iemands achtertuin? Heb je al iets meer privacy.

@Peppermint naauw :’)

kampere is inderdaad wel een goed idee :grinning:

En anders, echt als je totaal nul komma nul optie meer hebt, en god, wat schaam ik me dat ik dit voorstel, maar, kraakpandje?

Erg, erg. En eigenlijk gewoon niet doen. Maar goed, als lust groter is dan schaamte, waarom niet? :’)

haha, naaa dat zou ik dus echt niet durven :blush: Ja ik ben best een mietje :stuck_out_tongue:

Dan word je er naakt uitgeschopt door de krakers. :’) Een leegstaand pand lijkt me een beter idee ;3

Ach, echt lekkere seks kan je dan ook niet hebben. Alleen even keiharde klaarkom seks : ') Maar ja, het is wel je fuckbuddy, dus echt liefdevolle seks zullen jullie ook niet hebben.

Op een matje in een tent is ook niet alles, luchtbed is ook, tja, apart. Ik ben toch meer een matrassenmeisje :slightly_smiling_face:

Okee, voor mij is een kraakpand hetzelfde als een leegstand pand. En de kans dat je betrapt wordt blijft natuurlijk bestaan.

Leegstaandpand = leeg, kraakpand=gekraakt (dus er wonen mensen). De naam verraad het eigenlijk al he. :tipping_hand_man:

Nee inderdaad, maar dan nog is het wl fijn om gewoon de tijd voor elkaar te kunnen nemen :slightly_smiling_face: En we houden er ook van om gewoon voor/na de sex een filmpje te kijken ofso, maarja dat kandus ook vaak niet

Mja, zo moeilijk ga ik niet denken. Gekraakt vind ik ook als er af en toe een stel mensen gaat blowen etc. Ach ja, eeuwige discussie kunnen we hier over houden.

Ik zei ook al, voor Mij is het hetzelfde.