we heart it, help !

kijk, ik ben net begonnen & heb dus nog niet echt een idee van hoe &wat. Maar hoe plaats je foto’s ?

je moet kijken bij about, en dannnnn de onderste

maar ik heb gewoon internet , kan het dan niet ? er staat dan moet je even veranderen ofso ? ik kan niet zo goed engels ;$

Kan je niet even hier plakken wat je niet begrijpt? (van die Engelse tekst)
Dan kunnen wij het voor je vertalen.

kijk, ik snap wel wat er staat, maar kunnen jullie het even uitleggen ? want, ik kan zegmaar het nog steeds niet vinden ? ik ben dom ofso? ): haha.

ik ga het proberen uit te leggen haha, je moet dus naar about en dan naar deze

Post images on your heart
You can’t directly upload the images. We Heart It is a place for images you find online, not that you have on your computer or personal photos.

To heart images from other sites you’ll need to add our special button to your browser. Then, when you see an image you like at any site, click this button to tag the image and add it to your heart. See how to use the bookmarklet.

en dan kli, je op add our special button

dan ga je met je muis op I heart this staan en deze moet je gaan verslepen onder de balk waar je je site in typt zeg maar begrijp je het? (:

als je foto’s wilt plaatsen heb je Chrome, Firefox of Safari nodig. Met gewoon internet explorer kan het niet :slightly_smiling_face: