We hebben het er nog nooit over gehad of het ook echt zo is en ik durf het eigenlijk niet te vragen wat we nu eigenlijk van elkaar zijn. En ik weet dat dat de enige optie is om erachter te komen, maar hoe kan ik dat een beetje subtiel vragen ofzo? Ik durf het niet echt op een hele directe manier te vragen eigenlijk
Zoiets gaan niet heel subtiel, doe gewoon ‘hey, ik weet dat we al eventjes met elkaar omgaan, maarre hoe zie jij ons?’
Ik zou het gewoon vragen.
Gewoon vragen hoe hij jullie ziet.
Gewoon vragen inderdaad. Als hij jullie al niet als stel ziet, schudt het hem misschien wakker en dan kan dat nog komen. (:
Ja oke dat is misschien ook wel zo… Als ik hem weer zie zal ik het wel even proberen ofzo
haha dat heb ik ook. ik ben 20 en onervaren in relaties, ik had er eentje maar die begon op mij 14e. dus toen was het van ‘‘wil je vekering met me’’ jah nu is dat niet meer zo
tijdje terug zei hij dattie niks serieus wilde omdat ie net uit lange relaties kwam enz…
maar hij noemt me wel tegen vrienden. ‘‘zn nieuwe vriendin’’ dus ik weet het ook allemaal niet haha
niet boeiend, zie het maar als n up
Gewoon iets als ‘hoe zit het nou tussen ons?’ of ‘ik wil weten waar ik aan toe ben’ of ‘wat ik kan verwachten’.
Zeg: een vriendin vroeg me hoe het nou zit tussen ons, en eerlijk gezegt ben ik ook wel benieuwd hoe jij ons ziet.
Zeg… Kan ik eigenlijk mijn Facebook status veranderen?
Lastige opdacht heb ook even in zo een situatie gezeten, tot wanneer hij zei blijf je niet slapen?? (terwijl zijn ouders thuis waren).
ik zei voor mij is dit inorde maar wat met je ouders? ik verzin wel iets was zijn antwoord.
de dag nadien heb ik dan eindelijk alle moed bij elkaar gerapen en gewooon gezegt heee, ik zie jou graag!!
sinds dan zijn we een gelukkig koppeltje
Dit heb ik ook gehad. Gewoon aankaarten dat je ondertussen wat duidelijkheid wilt en vragen hoe hij jullie ziet.
Voor mij en mijn vriend was dit ook lang onduidelijk hoor, dan krijg je dus van de awkward situaties dat je niet echt weet hoe je elkaar moet voorstellen… Maar laatst stuurde hij mij een berichtje waarin hij mij per ongeluk zijn vriendin noemde. Kreeg ik daarna heel veel sorrys omdat hij dacht dat ik het te vroeg vond. Maar snel even gezegd dat ik het dus helemaal niet erg vond, maar juist heel erg leuk. Sindsdien zijn wij dus ook een officieel, gelukkig koppeltje.
Je kan het natuurlijk ook altijd zo doen, hem quasi expres je vriendje noemen. Kan je meteen zien hoe hij daar op reageert?
ik ken je probleem ik heb dat nu ongeveer ook we spreken elkaar al meer dan een maand en date doen we zo nu en dan ook af en toe. maar wanneer gaat het nou een stapje verder hmm vroeger ging alles zo makkelijk haha
upje voor jou
Gwn vragen of als je dat niet durft: vraag een vriendin om hulp.
Vriendin (tegen je “vriend”): Hebben jij en (jou naam)
“Vriend”: Ja/Nee
Et voila;) Succes!
ben wel benieuwd naar het antwoord !
hahaha