We are 10000 miles apart : ( ♥

Drie jaar geleden ontmoeten ik een jongen…
op vakantie.
Hij was de zoon van een hele goede vriendin van mn moeder.
( het is in het land van waar mn ouders vandaan komen… en hij woont daar)
Vanaf de eerste vakantie dag hadden we klik.
We werden vrienden beste vrienden…
Hij vertelde mij van alles en andersom ook.
Hij was lief voor me
Hij was aardig
Hij lied zien dat hij gevoelens had :heart:_​:heart:

Maar ik merkte dat er meer was dan alleen beste vrienden.

Ik ging met hem mee naar school toen vroeg een jongen die ik nauwelijks kende me verkering. Ik zei natuurlijk nee! Maar hij (de boy waar ik het al heel de tijd over heb) was heel die dag chagerijnig omdat alle jongens daar zo naar me keken :heart:_​:heart: want hun haden allemaal uniforms aan en ik niet en ik gedroeg me best verwend :$:$ ensoo.

En ik zelf vond het ook steeds leuker bij hem. Mijn hard bonkte als hij maar even langs liep… Ik wist het zeker ik was in love.:heart:
Ik kon hem alles vertellen en het mooiste was dat hij ook echt luisterde.
Een dag waren we een film aan het kijken en keek hij alsof hij met iets zat toen vroeg ik : wat is er? toen zei hij : niks. Maar later vertelde hij mij dat zn vriend naast hem mij leuk vond en hem vertelde hoe leuk hij me vond ofso en dat hij dat niet leuk vond (MEESTAL VINDEN BOYS MIJ NIET LEUK?!)

later die vakantie hebben we beide toegegeven.
Ik had nog nooooit zoveel van eeen jongen gehouden.
zoveel om een jongen gegeven.
ik kon bij hem mezelf zijn en dat was zo mooi ookal kenden we elkaar 1 maandje. :blush:
we namen geen verkering want hij woont helemaal aan de andere kant van de wereld.
Maar we beloofde elkaar dat wanneer we elkaar weer zullen zien… dat we dan geen verkering met andere zouden hebben…
Ik vind hem nog steeds leuk maar, misschien is hij wel veranderd?
Ik ben in die drie jaar natuurlijk wel een kleinklein beetje verliefd geweest maar niet #echt niet zoals met hem…
weet iemand raad?
moet ik mn beloofde breken? (ik zelf denk : noowaay.)
maar het is lang geleden
ik hoorde het liedje california king bed van rihanna en ik kon mn tranen niet in houden.
ik mis hem zo erg!

ik spreek hem nooit! : (
heel soms maar gelukkig, gelukkig herkent hij me stem nog de laatste x dat ik met hem kon bellen was een jaar geleden… : (
want het is superduur om hem te bellen en mn moeder belt niet zo vaak meer met zijn moeder, ( en ze weet niks van mijn beloofte)
& zijn vriend die mij eerst leuk vond ( nu nogg : (( ) is naar belgie verhuisd en hij is niet veranderd…
& ik heb gehoord dat hij facebook heeft. (snel aanmaken) :heart::heart::heart:_​:heart::heart::heart:

& ik heb het mn bffs (die ik net een jaar ken) nog niet verteld??? ;O

weet iemand raaad?
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

samenvatting?..

Mag ik een teiltje?

okee?

whuuuuut?

Je bent dertien, dus toen je die belofte maakte was je 10 :""""""""""""""""""""")?

Hee, wat is dit nou??

Heb m’n best gedaan:

Drie jaar geleden ontmoette ik op vakantie een jongen, al vanaf de eerste dag hadden we een klik, die langzaam uitgroeide tot een goede vriendschap. We ontdekten al snel dat we meer wilden dan alleen ‘goede vrienden’, en ik viel als een blok voor hem.

Op een avond keken we film met een aantal mensen, en hij vertelde me dat een andere jongen mij óók leuk vond. Hij vond dat natuurlijk drie keer niks, maar ik vond het normaal heel vreemd. Over het algemeen vinden jongens mij helemaal niet leuk!

We hebben nooit verkering genomen, omdat hij aan de andere kant van de wereld woont, maar hij was geweldig. We beloofden elkaar dat we, als we elkaar weer zouden zien, geen verkering met een ander zouden hebben, en dus 100% beschikbaar voor elkaar zullen zijn.

Ik spreek hem nu nooit meer, maar mis hem wel.
Ik ben alleen bang dat hij misschien veranderd is, en vraag me af of ik mijn belofte aan hem zou moeten breken.

Zijn oude vriend die ook voor mij viel is overigens pas naar België verhuisd, en hij is niet veranderd. Misschien mijn jongen dan ook niet?

En ik heb een paar heel goede vriendinnen, maar we zijn nog niet zo lang erg close. Vinden jullie dat ik het hen moet vertellen?

Nou, dat is mijn interpretatie van het verhaal (‘Ik heb een paar BFF’s sinds een jaar en die weten het niet ;O’ of iets in die context)

juist ja,

omg, nee, dat gaat niet echt iets worden nee ><’

andere kant van de wereld, 3 jaar geleden, geen contact meer, toen pas 10, nu pas 13, VERANDERD

Zegt het je wat? -.-

als je 13 bent noem je iedereen je bff, dus ja ;p

hoe oud is je vriendje? ;p

tegenwoordig heb je zoiets als skype waardoor het bellen niet zo duur hoef te zijn -.-’

Als je hem al een jaar niet hebt gesproken? haha. en in 3 jaar, ben je niet veranderd? juist.

Paas die even door alsjeblieft.

Je was 10 toen je die belofte maakte, en tussen je tiende en je dertiende verander je heel veel hoor (:

Dat wilde ik dus ook zeggen!:slight_smile:

Vergeet hem!

hm okee ik snap t , dit is n typisch geval van het gaat niet werken meid, hoe graag je het ook wilt

kalverliefde.
vergeet hem.