WC's op slot op school.

Heey meiden.

Ik zou eens graag jullie mening willen horen over dit.

Bij mij op school zijn de toiletten altijd dicht. Behalve in de pauze.
Je mag niet onder de les naar de wc.
Het is echt vreselijk vervelend. Ze zeggen dan altijd dat je maar in de pauze moet gaan,
maar als je in de pauze gaat drinken komt het er toch niet meteen uit? :’) Dus dan zit je soms de helft van de les met zo’n vervelend gevoel.

Het is ook echt vervelend voor de meiden. Als je ongesteld bent bijvoorbeeld.
Of je hebt blaasontsteking. :S

Ik vraag me dus af hoe jullie erover denken en of jullie misschien ook wel op zn school zitten of een school kennen die dit ook heeft.

Vind ik echt niet kunnen hoor…

Wat belachelijk… en wat als je een bloedneus hebt? Of idd doorgelekt ofzo.

Ik zou één van je ouders naar school laten bellen, als genoeg ouders bellen doen ze er vast wel wat aan :stuck_out_tongue:

Vind ik ergens wel logisch eigenlijk, bij mij wordt t ook niet gewaardeerd als je onder de les naar de wc gaat. Hoewel echt op slot wel een beetje ver gaat.

Dus je kunt in een tussenuur ook niet?

Inderdaad, klagende ouders is vaak het meest effectief.

Lekker met z’n allen doorlekken op de schoolstoeltjes, hoezee!

Lol whut :’)

wow wat belachelijk, ik heb om de drie uur pauze en als ik ongesteld ben zou ik het echt niet zo lang volhouden. Laat je ouders naar school bellen!

Je kunt dan dus ook niet voor of na de les (en in tussenuren) na de wc? Dat is echt belachelijk. Ik moest altijd een uur fietsen naar school toe. Dus altijd voordat ik naar huis ging, moest ik naar de wc, omdat ik anders onder het fietsen altijd moest. Ik zou echt je ouders naar school laten bellen hoor.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Idd samen met andere ouders contact zoeken met school en een klacht neerleggen.

Wat ontzettend belachelijk zeg… Laat inderdaad je ouders (het liefst zoveel mogelijk ouders) naar school bellen/mailen want dit slaat echt nergens op :’)

Ik snap het idee, maar dan moeten ze gewoon in de klas de regel hanteren dat je in principe niet naar de wc mag. Maar stel dat je tussenuur hebt, of je bent iets eerder op school en wilt nog even gauw naar het toilet voordat de les begint, dan kan dat dus niet…? Lijkt me heel irritant!

Dit heb ik serieus nog nooit gehoord, vooral voor de meiden moet dit heel erg vervelend zijn. Wat nou als je heel nodig moet, 2 uur ophouden ofzo? :bored:

Wat een lomp iets zeg. Wat silver(nog wattes) zegt. Dan moeten ze daar in de les maar beter opletten. Als iemand het constant vraagt kun je gewoon nee zeggen, maar soms kan het gewoon niet anders. Start een petitie of laat alle ouders een brief schrijven (of maak een standaard opzetje dat ze alleen hoeven te ondertekenen). Wedden dat het zo gedaan is als de helft het al doet. :grinning:

Dit is echt belachelijk, als ze niet willen dat mensen tijdens de les naar de wc gaan moet er maar een systeem met de leraren bedacht worden.

Ook leuk als je een tussenuur hebt. Als ik jou was zal ik je je ouders laten mailen naar de schoolleiding, dit kan echt niet.

Belachelijk ja. Wat als je ongesteld bent inderdaad of pijn in je buik hebt?

Godskolere als ik ongesteld bent ren ik om het uur naar de wc :’) Anders verspreid ik bloedplasjes door het gebouw denk ik.