Wazig zicht

Hallootjes
Aan het einde van de middag (4 uur ofzo) heb ik de laatste tijd vaak last van wazig zicht/langzame accommodatie van mijn ogen.
Ik denk dat dit van de vermoeidheid komt ofzo, maar moet ik hier voor mijn ogen op laten meten? En sowieso, hoe kan de opticien het dan zien, want ik heb niet altijd last van mijn ogen en ik weet ook niet wanneer ik het ga hebben ofzo, haha.
Dankje.

Zou ik wel doen voor de zekerheid.

Misschien geven ze je alleen maar oogdruppeltjes en is het meteen weg?

Toch maar even op laten meten, want vaak is het zo dat je ogen dan over het algemeen slecht zijn maar dat je het met veel moeite kunt corrigeren, dan kan een bril dat makkelijk oplossen (of lenzen)

Hmm oké, ik zal er morgen wel even langs gaan.
Maar mijn zus zei dat ze het ook wel eens heeft gehad maar dat de opticien toen zei dat er niks aan de hand was haha. Daarom dacht ik dit…

Ik moet ook een bril maar ik draag het niet.

2 redenen:

1. ik vind het niet passen bij mezelf.
  2. de ogen van een kennis van mij zijn juist achteruit gegaan/slechter geworden door een bril.

Gewoon even langsgaan! Kan geen kwaad toch (:

Ja sorry, maar ik vertel mijn eigen ervaring, en ik heb haar al een tip gegeven.

Oh, had het net verwijderd. Zag te laat dat je haar al 'n tip had gegeven, haha. Sorry!

Maakt niet uit hoor, haha.

Je ogen worden altijd slechter van een bril, omdat je ogen moeten wennen en je ogen eigenlijk ook gewoon zo slecht zijn :’) Maar goed, als jij met vermoeide ogen en hoofdpijn rond wil lopen is het je eigen keuze.

Haha nja als ik een bril moet ga ik m wel dragen… Ik doe de kunstacademie dus ik heb best veel aan mijn zicht xD

En ik vind brillen me altijd leuk staan dus ik zou het ook totaal niet erg vinden :flushed:

Ik heb geen slechte ogen, alleen kan ik zogenaamd de verte niet goed zien, terwijl ik dat wel goed kan.

Ik heb dit ook, maar m’n ogen zijn nét niet ‘slecht’ genoeg voor 'n bril. Dus moet er maar mee leven :stuck_out_tongue:

Ja, dit bedoel ik ja.

Ik ben benieuwd wat je moet doen, want ik heb hetzelfde

Ja ik ben dus bang dat ik dit ga horen… Maar goed ik ga morgen wel even langs, zal een update geven!

Wat is je sterkte dan? Nou ja, je opticien zal vast niet tegen je liegen :’)

Nee weet ik maar ik hoefde niet perse een bril volgens haar. Alleen het was wel ‘slimmer’ als ik het droeg.

Oh en ik weet mijn sterkte echt niet meer, want dat was 3 jaar geleden.

Ik ben vanmiddag gegaan en ik moet inderdaad een bril
Maar een heel lage sterkte hoor, 0.5 ofzo