Waxen

Hi, ik zou graag voor ik op vakantie ga men benen harsen.
Ik heb hiervoor strips van veet gekocht.
Maar nu moeten eerst de haartjes op men benen minstens 2 milimeter zijn.
Ik laat men haar nu al 3 weken groeien en sommige haartjes zijn al bijna een halve cm maar sommige nog geen milimeter en dat is echt lastig want als ik men benen nu hars komen die korte dus niet mee.
Maar ik wacht nu ondertussen toch wel al 3 weken…dat is toch best lang?
Moet ik nu blijven wachten?
Is er geen manier waardoor het sneller groeit ofzo?

Harsen heet dat tog?

Ja weet ik…ik had me mistypt

euh…
vaseline? XD

Ga je serieus kijken welke haartjes goed en welke niet zijn? x’D (sorry dat vond ik gewoon even grappig.)

uh, gewoon doen zou ik zeggen? :stuck_out_tongue:

Gewoon harsen, en achteraf de kleine haartjes die erbij komen met een pincetje uittrekken. Of twee keer harsen.

nee, ze kan nu beter wachten tot vlak voor ze met vakantie vertrekt volgens mij. Dan gaan ze super lang zijn, en is het harsen kinderspel. + veel gladder resultaat dan.

Gewoon gaan harsen en vlak voordat je weggaat eventueel nog een keer.
Langere haren doen namelijk wel meer zeer (A).

Ik hars dus nooit meer weer ik hadt dat laatst gedaan en ik denk oeh niks aan de hand maar toen ik dat spul op mijn benen deed denk ik ooh gaat gemakkelijk maar toen ik trok echt waar ik schreeuwde me longen uit me lijf en terwijl ik wel tegen een pijntje kan maar dit doe ik dus nooit meer weer :stuck_out_tongue:

Ik heb ook al eens geharst, maar als je eens op de vrpakking leest dan staat er dat je al kunt harsen vanaf 2milimeter, bij mij stond dat erop.
Maar ik doe het niet nog eens, doet geen pijn maar kdenk dat hij niet warm genoeg was gewreven en drm kwam en plaatsen uit zonder hars :-S
Echt een geknoei xD maar ze blijven wel super lang weg dat wel.
xx

Ik heb het net geprobeert en bij mij lukte t niet echt goed, op mijn benen wel, maar mijn bikinilijn niet. Dit was wel de eerste keer dat ik dit deed, kan t daar aan liggen?
xxx

Ooh haha zie net dat dit al een heel oud topic is

Ik heb me net zitten harsen en ik merkte op dat tijdens het wrijven dat dingen heel snel tuusen je handen verplaats en dan valt bijv. is hier een bepaalde tactiek voor?
en hoe weet je dat hij warm genoeg is??

ik zou het gewoon doen, want misschien worden die hhaartjes niet langer, en als ze uiteindelijk toch nog langer worden, doe je het gewoon nog een keer:P