waveboarden??

heeey
zijn er mensen hier die een wave-board hebben?
En wat vinden jullie hiervan?
ik wil namelijk een skate-board kopen, maar dit lijkt me ook wel leuk.

haha ik dacht dat dat een ‘snake board’ heette. Anyway, ik heb er geen, wel een skateboard. Maar ik heb 5 jaar geleden met skateboarden mn knieen verneukt :frowning_face: nu staattie dus stof te vangen, maar ik vind het te emotioneel om hem weg te doen hehe

ik dacht dat het wakeboarden was?

Ik had er een, maar tis echt stom. t is net een speelgoed ding en t maakt enorm veel geluid als je over de stenen gaat. Het klinkt dan net zoals zo’n speelgoedautoding waar kleine kindjes inzitten en over straat gaan :stuck_out_tongue: De beweging zelf is wel leuk maar alleen als je het op een super gladde vloer doet. In mijn geval was het dus alleen in huis leuk ^^

stja dat is wel kut, maar welke had jij dan?

De zilveren, gewoon van het officiële merk.

ik zag het vorig jaar mensen doen, die hadden er een uit amerika ofzo. mn zusje had afgelopen week eentje geleend van iemand die hem daar ook vandaan had om te kijken of het leuk was, en heeft er vandaag zelf een besteld op sidder.

het ziet er echt leuk uit xD en zij vind het ook helemaal geweldig en het is nu helemaal in ofzo. al haar vriendinnen willen/hebben er een.

ik wil het ook een x proberen :’) heb tot nu toe alleen in de gang erop gestaan. het ziet er makkelijjk uit maar valt best tegen ghehe

upjee ^^

de action had ze, daar waren ze 20 euro per stuk. maar bij de meeste filialen zijn ze uitverkocht en ze zijn nog maar beperkt leverbaar dus ze komen bijna niet meer binnen.

Mijn broer heeft er eentje, van oxollo.
Was best wel duur nog :astonished:
Maar het is echt wel grappig hoe je moet bewegen. Hij is er helemaal weg van, en ik vind het ook nog leuk om eens te doen :stuck_out_tongue:

Ik snap niet wat er zo leuk aan is :'3
Geef mij maar een gewoon skateboard of nog liever een longboard.