Wave in extensions?

Hey,
Ik krijg voor mijn verjaardag wave in extensions van mijn moeder.
Alleen vraag ik me nu af hoeveel geld we daar ongeveer voor kwijt zijn, met de extensions en het erin laten zetten ongeveer.
Op google heb ik al gekeken, maar dan krijg ik alleen maar site’s die de extensions verkopen.

Check marktplaats dan?

ik zou als ik jou was clip in extensions nemen =) is ongeveer 100 tot 150 euro.

Ik had al clip in extensions, maar ik vind ze toch verrot, elke ochtend erin doen, 's avonds eruit, en ik vond het moeilijk om ze mooi te houden.

Dan laat je toch gewoon die extensions innaaien? :stuck_out_tongue: Clipjes eraf en dan kun je die gewoon erin naaien/laten naaien.

in zo’n afroshops (die vind je wel in grote steden) kost het ongeveer 35¤ voor 2 grote “matten” :stuck_out_tongue: die naai je der dan in :slightly_smiling_face:

wel moet ik er bij zeggen dat ik gehoord heb dat die dingen na een tijdje verschrikkelijk kunnen gaan jeuken

ik heb da gehad zo ingenaaid was best duur maar t ware ook wel veel banden … 180 euro en blijft er zo n 3 maaande in … je moet het wel goed verzorgen ! want tgaat na een tijdje keifel klitten … en had er korstjes van overgehouden omdat het zo strak was :frowning_face: best vervelend ! maar twas wel mooi