Watvoor reinigings tonic?

Hi meiden, ik heb een vraag! Watvoor reinigingstonic kunnen jullie mij aanraden? Ik gebruik nu reinigingsdoekjes maar heb laatst gelezen dat dat niet goed is voor je huid. Dus, dan moet ik overstappen naar tonic. Het liefste een tonic waarmee je je gezicht reinigt en waarmee je je make-up kan afhalen. I need help!

Met reinigingstonic bedoel je dan miscelair water? Normaal reinig je namelijk jr gezicht met een cleanser en daarna een tonic.

Ik heb een aantal jaar die van Garnier gebruikt maar m’n moeder had laatst Nivea Micellair water meegenomen in de aanbieding en die bevalt me heel goed! Met de Garnier kon je je makeup er niet vanaf halen maar met die van Niveau wel. Is niet echt een tonic volgens mij, geen idee maar de Garnier was dat wel als je echt perse tonic wilt. (nivea: https://www.kruidvat.nl/nivea-sensitive-3-in-1-micellair-water/p/2999382)

Hier een foto van de Garnier want ik kon 'm niet meer vinden, ze hebben een hoop vernieuwd volgens mij. Hij ruikt wel heel sterk, die van Nivea ruik je niet en voelt wat natuurlijker aan.

ik heb die van de DA. zijn ook erg fijn

Micellair water is inderdaad fijn als make-up remover en reiniger. Erg makkelijk en snel. Het gaat dan wel om deze:

^ Ik had die roze en mijn huid reageerde daar helaas niet goed op. Jammer, want hij was zo goedkoop! Dus dat had wel fijn geweest.

Ik gebruik voor gezichtsreiniging/verwijderen van mijn make up de cleanser van La Roche Posay (van de toleriane lijn). Het is geen tonic zoals je vraagt maar werkt voor mijn huid (gevoelig en gecombineerd) wel erg goed!

Ik heb van Biotherm een tonic, heel fijn als je een gevoelige huid hebt. Wel redelijk prijzig

Ik gebruik ook micellair water van Garnier, geweldig spul. Dat zou ik aanraden.

Bedoel je ‘welke’?
Of je bedoel je: wat gebruik je voor tonic (of voor reinigen?)