Watvoor leuke tijdschriften?

Heei.
Ik ben dus opzoek, naar een nieuw blad.
eerst las ik de girlz, fancy &cosmogirl enzoo,
maar die zyn, {vind ik}bestwel eenzeidig.

dus wat vinden een leuk blad,
met veel modetips enzoo,
{mag ook een vrouwenblad zyn}

xoxo’

alvast bedankt! (:

Ik lees de cosmopolitan:) Dat is een meidentijdschrift maar dan voor 20gers. Dus niet zoals de cosmogirl: jouw hunk, jouw crush, lekker chillen enzo. Iets volwassener. En het is een leuk blad:)

haha okaay,
ik ben 13 btw, maar vrouwenbladen zyn wel altijd iets interessanter dan dat gezeik van vind hij me leuk of niet enzeu.

Elle, Cosmopolitan, Avantgarde, Glamour, etc.

Ja ik ben 15 maar vind de cosmogirl ook veel te kinderachtig. Ze schrijven alsof ze proberen van onze leeftijd te zijn, maar dat lukt ze niet echt. Cosmopolitan is veel fijner om te lezen.

Elle en de Glamour (Britse en Nederlandse, al vind ik de britse van beide leuker)
Verder vind ik de Cosmopolitan ook wel leuk maar ik lees eigenlijk meer buitenlandse tijdschriten.

Teen Vogue, Seventeen, Stars…?

Avantgarde

dankjee.

Seventeen en cosmopolitan en Teen vogue al is die best wel prijzig…

Cosmopolitan, Glamour, Vogue en Elle.

Toevallig, ik lees soms de cosmogirl, maar denk er ook aan wat meer ‘volwassen’ tijdschriften te gaan kopen. Welke zijn het leukst om uit te knippen voor je stijlboek?

Marie Claire, Cosmopolitan en Viva is soms ook wel leuk om te lezen.

stars is leuk! en ik zou een abbo op de teen vogue willen, is die leuk? of waarmee kan je die vergelijken?

• dubbelpost

Viva en Yes zijn ook best leuk vind ik =)

Glamour :slightly_smiling_face:

Marie Claire, Cosmopolitan ?

ik heb een abbo op de elle voor het 2e jaar -ben nu 16- en vind het echt super leuk
verder koop ik ook vaak de glamour
en in het buitenland koop ik de vogue voor verandering, in frankrijk heb je ook stylepapers, die is ook heel leuk.

ik vind de Glamour en de Elle altijd het leukst