Watvoor broek bij 'dikkere' benen?

Ik vroeg me af…
Watvoor broek kun je het beste dragen als je wat stevigere benen hebt?
Een strakke, of juist een losse?
Een donkere, of juist een lichte?
kus.

Ik denk een donkere met rechte pijpen.

niet te strak maar ook niet te los xD
en een donkere

Een donkere volgens mij sowieso.

ik heb ook wel wat stevigere benen, maar bij mijn witte jegging lijken ze dunner. En bij een spijkerbroek lijken ze dikker.

Een donkere broek, die niet slobbert aan je kont, maar mooi aansluit. En ik zou voor rechte pijpen gaan. Sowieso geen skinny, en wijde pijpen vind ik niet echt mooi.

Heb ik ook, maar ben weer heel small bij me taille, dus broeken zitten mijn nooit goed. Want of het zit dan te strak bij mijn benen (en kom ik er dus niet in) of het zakt de hele tijd af en een riem is dan ook geen optie want dat ik haat ik :$.
Maareh dat is heel irri want ik moet dan om de seconde mijn broek op hijzen, wie heeft tips?
x

ik doe gewoon skinny spijkerbroeken aan
die zitten mij het beste

ik heb dé tip
weet alleen niet hoe ik het uit moet leggen hihi
tussen de 3 lussen in de achterkant
de middennaat en de 2 buitenste lussen
die moet je in het midden bij elkaar pakken, dan kijken hoeveel voor jou genoeg is
en dan aan de binnenkant schuin afstikken

Met een kort of strak shirtje eerder een broek met rechte pijpen die geen opvallende felle kleur heeft.
Met een lang shirtje/tuniek/lang vest eerder een skinny met laarzen die een stukje van je kuiten afstaan want dat ziet er slanker uit.

Sowieso een donkere broek inderdaad. Hierboven werd gezegd een witte broek maar volgens mij maakt een witte broek juist dik.

Ik ook :grin:

een donkere broek en dan met recht/iets wijdere uitlopende pijpen. vooral de broeken van esprit zijn heel erg mooi maar die zijn wel wat duurder!

ik vind het er echt niet uitzien als je dikke benen hebt en dan een skinny jeans aan doet. ik zou gewoon een wijdere pijp kiezen, staat ook heel mooi.

Een losse donkere.
Donker kleedt slank af en door een lossere broek zie je minder dikte

maar het moet wel strak bij je kont zitten anders lijkt het zo flubberig! dus de pijpen moeten losser zitten maar strak bij je kont.

ja maar ik vind wijde broeken echt verschrikkelijk
gelukkig heb ik niet zúlke dikke benen dat het helemaal een eyecatcher is ofzo
gewoon wat stevigere benen

oeps

Ik zie je foto’s niet!

gewijzigd :wink:

Ik heb ook wel stevigere bovenbenen, smalle kuiten though…maar ik draag vooral skinnyjeans toch, en heb meestal wat langere truitjes/vestjes aan. Maar ook wel eens ‘gewoon’ normale lengte tops en dan draag ik meestal zwarte skinny jeans/jeggings/treggings whatever-the-hell-you-call-em, haha.