Wattpad

.

Ik vraag het nu hier…

Ik verwijs je hier nu door…

Nee maar serieus, als iedereen voor elke vraag waar ze ook google voor kan gebruiken een topic aan zou maken, zou dit hele forum in no-time volgespamd zijn met topics over de voortplanting van regenwormen en shizzle en dat wil niemand

Helemaal met je eens! Maar ik heb al gezocht, en het is me nog steeds niet duidelijk…

http://lmgtfy.com

.

Je bedoelt wattpad, de app? Is dus een app, gratis, en daarop kan iedereen met een account zelfgeschreven boeken plaatsen, die je vervolgens weer kan updaten met een nieuw hoofdstuk enzo. Je kunt ook boeken toevoegen aan je bibliotheek, en dan krijg je een berichtje als er een nieuw hoofdstuk op staat. Er staan boeken op in ongeveer elke taal, en er zitten mensen op uit allemaal verschillende landen. Je kunt het makkelijkste een account maken op wattpad.com, en dan vervolgens de app downloaden (iPad leest lekkerder dan mobiel!) en inloggen. Dan kan je gaan zoeken op trefwoord en taal. Ik lees er vooral veel Demi Lovato fanfiction (in het engels). Qua nederlandse boeken schrijft SaraBookz echt heel goed. Dit had je trouwens allemaal op google kunnen vinden, of gewoon uit kunnen proberen… Maarjaa :stuck_out_tongue: