Wattpad

Ik ga over een weekje op vakantie en ik wil heel graag een paar verhalen van wattpad op mijn telefoon hebben zodat ik dat gewoon kan lezen wanneer ik er zin in heb. Ik heb geen wifi als ik op vakantie ben, ik heb net de app van wattpad gedownload en al een paar verhalen opgezocht en die opgeslagen.
Ik dacht dus dat alles goed ging als ik mijn internet uitzette maar als ik naar het volgende hoofdstuk wil dan komt er een error dat ik geen internetverbinding heb…
Weet iemand misschien hoe ik dit slim kan aanpakken? Want ik kan die verhalen van wattpad ook niet kopieren en plakken zodat ik het op mijn telefoon kan zetten…

Je kan screenshots maken? Wel veel werk maar het is iets…

Kan je niet via internet het in een word-bestand zetten en uitprinten?
Of mag dat niet?

Ik mag mijn laptop dus niet meenemen… Heel irritant. Maar schreenshots wordt iets te veel volgensmij voor de geheugen vn mijn telefoon en je kan dingen van wattpad niet kopiëren en plakken in een word-document… :frowning_face:
En ja printen… Het mag denk ik wel maar het zijn wel over de 90 hoofdstukken xd
Heeft er iemand anders misschien nog tips?x

Download Vakantie Bieb. Is een app van de bibliotheek met precies t zelfde idee. Je slaat ze op als je online bent in je boekenkast en kan ze dan offline lezen. Ik heb het mn hele vakantie gebruikt en werkt prima. Oooh en dan moet je zeker als eerst 60 dagen lezen, geweldig boek!!!

Je kunt de schrijvers benaderen en vragen of ze het in een wordbestand kunnen mailen.

Vraag maar in PDF bestand. Veel schrijvers sturen geen Word bestand door omdat dit te gemakkelijk kan worden veranderd en gekopieerd kan worden. Ik zou ook gewoon nooit een Word bestand naar iemand doormailen, altijd een PDF